Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP... Windows 7 werkt niet meer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• HELP... Windows 7 werkt niet meer

Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden heb ik een groot probleem met mijn computer. Dat is een Windows 7 Home Premium 64. Het opstarten lukt niet meer en ik kom niet verder dan het volgende menu:

Click image for larger version

Name:	20131123_170442.jpg
Views:	1
Size:	587,7 KB
ID:	1073823

Als ik dan 'start Windows normaal' kies, dan krijg ik alleen de laadbalk te zien en verder gebeurt er niks. Kies ik voor de 'setup recovery' dan krijg ik het volgende scherm te zien:

Click image for larger version

Name:	20131123_162425.jpg
Views:	1
Size:	674,1 KB
ID:	1073824

Voor zover ik weet heb ik geen cd van deze computer en ik zou ook echt niet weten hoe ik aan een cd moet komen of hoe ik dit probleem moet oplossen. Ik zou graag weer met mijn computer willen werken, maar op dit moment doet ie niet meer dan dit. Is er misschien iemand die me hier alsjeblieft mee zou willen helpen? Ik waardeer het zeer....

Groeten!

Wat je Windows betreft, je kunt hier een Windows 7 Home Premium 64-bit downloaden & vervolgens als iso op dvd branden. Je moet dit branden als image niet het .iso bestandje los op een DVD branden. Hoe dat moet, zie je hier.

Door vóór het branden de ei.cfg removal_utility.zip te gebruiken, krijg je de mogelijkheid bij het installeren te kiezen tussen verscheidene versies van Windows 7. Hierdoor is deze installatie multifunctioneel, maar je kunt wel alléén de geïnstalleerde versie die op jouw systeem staat geïnstalleerd herinstalleren. Gebruik dan daarvoor Windows 7 Ultimate 64-bit.

Let op: Deze Windows is Engelstalig. Je kunt hierna door een invoertaal toe te voegen je moedertaal naderhand instellen.
    Download Vistalizator (portable) waardoor je een taalpakket kunt toevoegen.
    Klik hier voor schermafdrukken hoe e.e.a. werkt. Je ziet aan de linkerkant de downloads voor de taalpakketten.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

de mogelijkheden van herstel in Windows 7:

Learn how to back up apps, settings, files, photos, and Microsoft Edge favorites and preferences on your Windows PC.

Komma@
      Houston we have a problem ...

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎