Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan lettergrootte niet meer veranderen bij IE!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kan lettergrootte niet meer veranderen bij IE!

Heb nu IE 11 maar had het al bij IE 9. Heb ze ingesteld staan op groter en daar is geen verandering in te brengen! Soms worden ze ineens piepklein! Dan weer mega groot! Zoomen staat op 100% en dat veranderd dan met de letters mee! Mijn startpagina is Startpagina.nl die begrijpen er ook niets van!

Wie kan me helpen!
    Groetjes Reinette

Instellingen van Internet Explorer opnieuw instellen
    Probeer dit eens :

Komma@
    Houston we have a problem ...

Comment

Helaas dat heeft niet geholpen! En dat fix-it werkt helemaal niet!
      Jammer!
      Groetjes Reinette

Comment

Find help and how-to articles for Windows operating systems. Get support for Windows and learn about installation, updates, privacy, security and more.

Sommige Windows-gebruikers zijn niet zulke Internet Explorer-fans. Een andere browser gebruiken kan natuurlijk altijd, maar er zijn mensen die helemaal van de 'blauwe e' afwillen. Dat kan nu onder Windows 7. Vroeger was het bijna onmogelijk om Internet Explorer te verwijderen van je pc zonder Windows te slopen. Met de komst van Windows 7 kun je echter Internet Explorer

Fix IE Utility re-registers all the concerned 89 dll & ocx files required for the smooth operation of Internet Explorer.

Probeer die IE eens te verwijderen, PC opkuisen afsluiten (volledig uit ) en weer opstarten.
        Opkuisen kan je doen met CCleaner , ook het register niet vergeten.

Komma@
        Last edited by Komma; 01-12-13, 08:28.

Comment

IE is niet te verwijderen, je kunt hem alleen uitschakelen. Kuis mijn pc regelmatig op en ook met de CC-cleaner maar die gooit er soms dingen uit die er niet moeten met het register tenminste. Laatste keer kon ik het niet meer terugzetten. De opgeslagen link werkte niet. Schiet lekker op! En ook draai ik af en toe MbaM.
          Groetjes Reinette

Comment

sorry maar alle 3 de URL's werken !
            Je kan IE9 WEL verwijderen hoor
            CCleaner is echt het meest betrouwbare programma wat betreft verwijderen van tmp files en opkuis register

Komma@

Comment

Ja jouw linken werken wel maar ik had het over de link van de CC cleaner in mijn pc zodat je wat je verwijderd met de cleaner weer terug kunt zetten.
              Bij de tweede link van jou kun je lezen bij de reacties daaronder dat je hem alleen kunt uitschakelen want iets dat verwijderd is kunt je niet meer terug halen door het zetten van een vinkje. En ik kan IE 9 niet uitschakelen daar ik al IE 11 heb. Het is bij begonnen toen ik IE 9 had, heb toen geprobeerd om IE 10 erop te zetten en ook dat wilde niet. Daar ben ik ook hier voor op het forum geweest, zijn een week bezig geweest en zonder resultaat. Toen kreeg ik 2 weken terug IE 11 als update en die deed het gelukkig wel maar het hielp niet voor de lettergrootte.
              Groetjes Reinette

Comment

Werkt dit wel ??

U kunt de tekengrootte ook wijzigen door de Ctrl -toets ingedrukt te houden en met het scrollwiel van de muis omhoog en omlaag te scrollen.

Als u in Internet Explorer wilt inzoomen, zoek dan naar het vergrootglas rechtsonder in de hoek van het Internet Explorer-venster. De standaardinstelling is 100%. Klik op de pijl naast het vergrootglas om de zoominstelling te veranderen. Dit zal zowel de lettergrootte als de rest in Internet Explorer vergroten.

Heb je dit ook al geprobeerd
                De instellingen van Internet Explorer herstellen

1.Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.

2. Open Internet Explorer door te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.

3.Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.

4.Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.

5.Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.

6.Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.

7.Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.

8.Sluit Internet Explorer af.

De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Heb je die fix utility geprobeerd, werkt ook op IE11
                Er mag geen pagina van IE open staan !!!!

Fix IE Utility re-registers all the concerned 89 dll & ocx files required for the smooth operation of Internet Explorer.

Komma@

Comment

Heb ik allemaal al geprobeerd en niets helpt! Scrollen en zoomen gaat wel. Dus laat ik het hier maar bij. Bedankt voor je hulp!
                  Groetjes Reinette

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎