Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC loopt vast na opstarten!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PC loopt vast na opstarten!

Hallo allemaal,

Sinds vijf dagen is mijn abonnement op bitdefender verlopen, en ik heb gister Gdata IS besteld, maar vlak voordat ik dit kon downloaden ontstond er een probleem. Iedere keer als ik mijn pc aan zet dan kan ik nergens meer op klikken, de muis beweegt nog wel. Ik heb al heel vaak geprobeerd om hem op nieuw op te starten en soms dan kan ik wel wat doen, maar heel erg sloom. Heb bijvoorbeeld geprobeerd een tune up 1 Klik onderhoud te doen, maar die stopt bij het controleren van Windows en programma's en de pc op veilige stand openen werkt ook niet. Dus heb ik ren account aangemaakt op dit forum.

Ik hoop dat julie mij kunnen helpen en ben nog niet erg ervaren op het gebied van computers, weet wel het een en ander, maar lang niet zoveel als sommige van jullie. Ik weet niet precies welke info jullie nodig hebben, dus vraag daar naar svp.

Heb een acer aspire x3990, alvast bedankt

Start de computer op in de veilige modus. Als het probleem zich niet voordoet in de veilige modus, kun je het probleem diagnosticeren in de selectieve opstart.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Op het moment dat ik mijn pc opstart in de veilige modus, geeft mijn beeldscherm aan dat dit niet ondersteund is, wat kan ik hier aan doen ? Alvast Bedankt

Comment

Als ik je verhaal lees, lees ik dat het abonnement op Bitdefender verlopen is en dat je het dus hebt gedeïnstalleerd. Heb je dit echter wel op de juiste manier gedaan?
        Last edited by dorado; 24-10-14, 09:32.

Comment

Nee, ik heb bij de bestanden bitdefender gezocht en verwijderd. Dit is idd nogal slordig van mij nu ik erbij nadenk, heeft dit er wat bij te maken en hoe los ik dit dan op ?

Comment

'Slordig' deïnstalleren kan voor veel problemen zorgen.
            Wil je eens Bitdefender opnieuw installeren & daarna met de verwijdertool BitDefender verwijderen?

Comment

Oké, heb hier niet aan gedacht, zo stom.... Is het nodig eerst de restanten van bitdefender goed te verwijderen ?

Comment

Nee.

Comment

Aangezien ik de volledige versie blijkbaar nog had en alleen een aantal toonbare verwijderd had, heb ik de volledige versie juist verwijderd en de pc opnieuw opgestart. Het ziet er naar uit dat hij het doet, heel erg bedankt en zal dit forum zeker in mijn achterhoofd houden bij andere problemen. Uiteindelijk was het dus een domme fout van mijzelf ;P

Comment

Working...
                  X