Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blackscreen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• blackscreen

Telkens als ik voor 20-30 minuten bepaalde programma's (voornamelijk spellen) wordt mijn scherm zwart en staat er een blauw vak in het midden van het scherm met de tekst auto input waarna het blauwe lampje oranje wordt. Ik moet vervolgens mijn computer opnieuw opstarten door de stroom eraf te halen of de knop op mijn computerkast ingedrukt houden tot hij wegvalt. Is er iets dat ik hieraan kan doen, en zoja wat?

Alvast bedankt.
    Last edited by markeerder; 05-01-14, 20:09.

Windows start opnieuw op bij een systeemfout zoals een blauw scherm. Schakel dit uit zodat je tijd hebt om de foutmelding te lezen.
    Combineer [Windows-toets & r] ➟ typ: control sysdm.cpl,,3
    Klik op Instellingen in het vak Opstart- en herstelinstellingen
    Haal het vinkje weg bij De computer automatisch opstarten.

Hier staat meer informatie.
    Misschien kun je de .dmp bestanden, bevindend in c:\windows\Minidump eens analyseren?
    Lukt dat niet, wil je ze dan hier uploaden: http://www.mijnbestand.nl

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt, ik heb de instelling veranderd maar ben nog niet aan het .dmp bestand omdat ik nu eerst ga testen of het geholpen heeft.

Comment

Toen ik het gisteren probeerde ging het goed maar vandaag niet meer... Ik ga nu het .dmp bestand uploaden

Comment

Ik kan het .dmp bestand niet uploaden omdat ik niet bevoegd ben (ik ben administrator). Hoe kan ik het zelf analyseren?

Comment

Probeer ze zelf te analyseren. Hier staat uitgelegd waar je de Debugging Tools kan downloaden etc.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
            X