Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows Media Player werkt niet correct.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows Media Player werkt niet correct.

Ik heb momenteel drie problemen met WMP 12.

- Een cd die ik, via wmp, op mijn vaste schijf heb gezet, zie ik niet terug in mijn bibliotheek. Vroeger gebeurde dit automatisch. Mijn vraag is dus, weet iemand waarom dat nu niet meer gebeurt en tevens hoe kan ik dat handmatig doen?

- Tweede is dat ik de categorie en andere tags niet meer kan veranderen. Als ik er rechts op klik, kan ik wel iets invullen, maar wmp accepteert het niet. Iemand een idee?

- Derde wmp maakt geen verbinding met Internet meer. Metagegevens worden niet meer geupdate etc.

Iemand enig idee? WMP opnieuw installeren heb ik al geprobeerd, maar ik krijg een melding dat de van MS gedownloade 64k versie niet geschikt is voor mijn Windows7.

Alvast bedankt
    Met dank en groet
    Colombe

Wat betreft het verbinding maken met internet:
    Je kan Internet Explorer automatisch terugzetten naar de standaardinstellingen door dit programma te downloaden en uit te voeren:
    .
    Microsoft Fixit 50195
    Meer info over het opnieuw instellen van IE, vind je hier.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik heb verder geen problemen met IE, het probleem ligt bij WMP
      Met dank en groet
      Colombe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Colombe Bekijk Berichten
        Ik heb verder geen problemen met IE, het probleem ligt bij WMP
        Weet ik.

Comment

Ik breng mijn vraag nog maar eens onder de aandacht.
          Met dank en groet
          Colombe

Comment

Hoi,

Voordat we verdergaan , wil ik je vriendelijk op de volgende richtlijnen wijzen:

1. Log in als beheerder met alle rechten.
            2. Volg de instructies die worden gegeven, ook al lijken ze niet in direct verband te staan met jouw probleem.
            3. Ga ondertussen niet wat "anders" proberen.
            4. Als je iets niet weet of begrijpt, vraag het dan even.
            5. Installeer of deïnstalleer géén software of hardware terwijl we met je probleem bezig zijn.
            6. Zet je emoticons (Smileys) uit als je logs plaatst.
            7. Plaats je logs niet als bijlage, noch tussen codetags.
            8. Als je je niet houdt aan deze richtlijnen, beëindig ik verdere hulp.

Comment

Heb ik iets verkeerd gedaan?
              Met dank en groet
              Colombe

Comment

zie nr. 2 & 4 vorige reactie.
                Last edited by dorado; 17-01-14, 11:17.

Comment

Ik heb Microsoft Fixit 50195 gedaan, helaas geen verbetering in wmp. Nog andere suggesties?
                  Met dank en groet
                  Colombe

Comment

Ik heb ook Fixit voor wmp gevonden en gedraaid. Nu werkt wmp bij een gebruiker (beheerder) correct, maar bij de gebruiker waar ik gewoonlijk in werk nog steeds niet.
                    Met dank en groet
                    Colombe

Comment

1. Als je de Media Player-bibliotheek wilt weergeven, klik je op de knop Start, klik op Alle programma's, en vervolgens op Windows Media Player. Als Media Player al is geopend en de modus nu afspelen is geactiveerd, klik je op de knop Schakelen naar bibliotheek linksboven in Media Player.

2. Mogelijk is de optie Alle mediagegevens overschrijven ingeschakeld. Schakel in plaats daarvan de optie Alleen ontbrekende gegevens toevoegen in. Meer informatie kunt u vinden bij de vraag in dit onderwerp over hoe Media Player kan worden ingesteld om mediagegevens automatisch te herstellen

3. http://answers.microsoft.com/nl-nl/w...0-2b69f0b46c47
                      (laatste reactie → IE resetten of wmp herinstalleren)
                      Last edited by dorado; 17-01-14, 17:56.

Comment

Bedankt weer dorado. De optie Alleen ontbrekende gegevens toevoegen was al aangevinkt. Ik heb wmp opnieuw geinstalleerd volgens de procedure uit de link hierboven, dus dat was juist, maar het helpt niet.
                        Met dank en groet
                        Colombe

Comment

Helaas kan ik niet meer voor je doen. Als Microsoft het zelf niet weet..
                          Misschien reageert een ander nog die wel meer weet..
                          Suc6!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Colombe Bekijk Berichten
                            Ik heb momenteel drie problemen met WMP 12.

- Een cd die ik, via wmp, op mijn vaste schijf heb gezet, zie ik niet terug in mijn bibliotheek. Vroeger gebeurde dit automatisch. Mijn vraag is dus, weet iemand waarom dat nu niet meer gebeurt en tevens hoe kan ik dat handmatig doen?

http://www.dummies.com/how-to/conten...player-12.html
                            Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                            E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Mijn muziek is opgenomen in de bibliotheek. Het gaat erom dat een nieuwe cd niet wordt opgenomen in de bibliotheek van wmp.
                              Met dank en groet
                              Colombe

Comment

Working...
                              X