Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows 7 32bit > 64bit

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows 7 32bit > 64bit

Ik heb een computer met daarop 32bit, gisteren had ik er 64bit op gezet. Ik vraag me af of de installatie goed is gegaan:

ik heb de C: schijf geformatteerd bij de setup van windows 7, maar als ik naar mijn C: schijf ga zie ik het volgende:

Laat dit zien dat ik de 64 bit OP de 32 bit heb geinstalleerd, of is dit normaal?

Als ik naar het apparaat beheer ga dan zie ik het volgende:

Dit terwijl ik alle drivers heb geupdate voor zo ver ik weet.

Wie heeft op deze 2 punten een oplossing?

Alvast bedankt.

De termen 32-bits en 64-bits hebben betrekking op de manier waarop de processor (ook wel CPU genoemd) van een computer omgaat met gegevens. Met de 64-bits versie van Windows worden grote hoeveelheden RAM-geheugen (Random Access Memory) effectiever verwerkt dan met een 32-bits systeem.

In de map Program Files (x86) worden de 32 bits programma's gezet.

Over de stuurprogramma's:
    Alle hardwareapparaten hebben 64-bits stuurprogramma's nodig om te kunnen werken op een 64-bits versie van Windows. Stuurprogramma's die zijn ontworpen voor 32-bits versies van Windows werken niet op computers waarop een 64-bits versie van Windows wordt uitgevoerd.

Zie Een stuurprogramma bijwerken voor hardware die niet goed werkt of ga naar de website van de fabrikant van het apparaat voor informatie over het bijwerken van stuurprogramma's. Je kunt ook naar de webpagina Windows 7 Upgrade Advisor gaan voor informatie over stuurprogramma's.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik zie nu ook dat ik het volgende heb:

Dit terwijl ik een AMD Radeon HD7790 1gb heb..

Volgens de website van AMD heb ik ook de laatste driver, waar kan dit aan liggen?

Comment

Wss omdat je geen 64 bits versie heb van je stuurprogramma...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
          Wss omdat je geen 64 bits versie heb van je stuurprogramma...
          Hmm, ik snap het al.

Is het ook zo dat deze videokaart geen 64bit driver installatie heeft?

Comment

Weet ik niet. Bezoek de site eens.
            Vul de gegevens in of kies onder Automatically Detect and Install onder Download now.
            Last edited by dorado; 30-01-14, 13:34.

Comment

Dankuwel, alles is verholpen!

Comment

Ik heb nog alleen 1 vraag: mijn C: schijf hoort 500gb te zijn, maar nu is er maar een totale schijfruimte van 465GB waarvan 416GB beschikbaar. Duidt dit er op dat ik win7 64bit OP 32bit heb geinstalleerd, of neemt de installatie ook een deel van de geheugen in?

Of komt het doordat ik de schijf ging formatteren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yass Bekijk Berichten
                  Ik heb nog alleen 1 vraag: mijn C: schijf hoort 500gb te zijn, maar nu is er maar een totale schijfruimte van 465GB waarvan 416GB beschikbaar. Duidt dit er op dat ik win7 64bit OP 32bit heb geinstalleerd, of neemt de installatie ook een deel van de geheugen in?

Of komt het doordat ik de schijf ging formatteren?
                  Je vraag is een contradictie.
                  Als je eerst geformatteerd hebt, kun je nooit een 64bit installatie over de 32bit heen gedaan hebben, omdat met formatteren de schijf compleet leeg getrokken wordt.
                  Last edited by dorado; 30-01-14, 20:57.

Comment

Het is niet aan te raden om tijdens een behandeling in de Hulp bij Virusinfectie sectie, allerlei zaken gaan te veranderen.
                    Dat maakt het voor ons moeilijker om correct te behandelen.

Ondertussen heb ik zonet je topic op "Opgelost" gezet omdat je probleem niets met malware te maken heeft.
                    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Working...
                    X