Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan partitie niet toewijzen (WIN7)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan partitie niet toewijzen (WIN7)

Ik ben al enige tijd op het forum aan het zoeken en kan gelijkaardige problemen vinden maar niet die mij een oplossing bieden. Hopelijk helpen jullie mij hieruit!

Ik heb een nieuwe HDD gekocht en geplaatst en nu is deze standaaard in 2 partities. Geen probleem denk ik dan die gooien we eruit maar ik weet niet wat ik juist fout doe want ik kan de kleine partitie niet toewijzen of verwijderen?

er is 1 grote partitie van 2 TB die ik kan toewijzen maar niet vergroten?
    er is 1 kleine partitie van 1 TB die ik niet kan toewijzen of samenvoegen?

(Ter info de schijf is nieuw en leeg)

Ik heb het ook al met EaseUS partition manager geprobeerd maar ook zonder resultaat..

enkele screenshots:

Hier is het probleem in deze menu krijg ik de 3 opties maar ze staan in het lichtgrijs en ze zijn niet klikbaar?

Hoi BlueShark en Welkom op Nucia Security Forum,

Dit artikel op mijn blog zou je verder moeten helpen: [Her]partitioneren Windows 2000/ XP/ Vista/ 7 /8 (32/64 bit)
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Bedankt voor je reply maar ik had easUS al geprobeerd zonder effect, ik heb intussen software gevonden van de schijf en zo de overige tb kunnen alloceren! en mer easus kunnen toewijzen als schijf. kan het zijn dat windows niet meer dan 2tb herkent?

bedankt!

Comment

Dat is correct, maar er zijn manieren om dit te omzeilen (kijk naar "Exceeding the limitations" INFO).
        Last edited by Emphyrio; 01-02-14, 09:26.
        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Working...
        X