Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Melding bij opstarten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Melding bij opstarten

Nadat ik een systeemherstel had gedaan in de veilige modus, krijg ik iedere keer als ik de pc heb opgestart de volgende melding:

Exeption:[faild to load localization:Initializing localization
    boost: filesystem∷basic_directory_iterator conception
    Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden

Ik heb geen idee wat dit betekent, maar tot nu toe heb ik niet gemerkt dat er iets niet goed werkt, met uitzondering dat de update naar IE 10 niet lukt, maar dat was al een hele tijd.

Hey,

Heb jij steam op je PC staan? Zoek de map op waar steam staat opgeslagen (meestal C:\Program Files (x86)\Steam of C:\Program Files\Steam)

Verwijder dan ClientRegistry.blob, steamclient.dll en SteamUI.dll (sla ze voor de zekerheid ergens anders op als backup) en start de computer opnieuw op.

Gr. Pascal

Op de hoogte worden gehouden van de laatste updates? Abonneer je op het topic !

Comment

Hoi fieder en welkom op Nucia Security Forum,
      .
      • Download PC Info naar je bureaublad.
      • Unzip en klik op SetupPC Info.
      • Doorloop het installatieproces.

.
      Dubbelklik op PC Info.
      De scanning wordt nu ingezet...
      Na de scanning selecteer je de tab: Logs
      Vervolgens check je uitsluitend deze items:
      .
      • Software
      • Hardware
      • Startup List
      • Running Processes

.
      Klik nu op 'Create a log' kopieer en plak deze in je volgende posting.
      Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
      E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Hallo Pascal, nee ik heb geen steam gevonden.

Comment

http://www.antimalwarehelp.be/EDev/T...fo/pcinfo.html
          Is dit voldoende of moet ik alle gegevens uit de log kopieren en plakken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fieder Bekijk Berichten
            http://www.antimalwarehelp.be/EDev/T...fo/pcinfo.html
            Is dit voldoende of moet ik alle gegevens uit de log kopieren en plakken?
            ...
            Aandachtig lezen wat er staat en uitvoeren aub.
            Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
            Klik nu op 'Create a log' kopieer en plak deze in je volgende posting.

Comment

PC Info vs 2.0.2.2 © 2011-2013 Onsia Patrick (Emphyrio)
              30/3/2014 13:23:10
              Boot Status: Normal boot

==================== OS INFO ====================================

OS version : Windows 7
              Edition : Home Premium
              Service Pack : 1
              Build version : 6.1.7601.65536
              Windows OS Bits : 64 *

Update detected : 2014-03-29 15:08:06
              Update downloaded : 2014-03-29 11:35:29
              Update installed : 2014-03-29 11:36:50

==================== GENERAL INFO ===============================

Windows Directory : C:\Windows
              User Profile : C:\Users\Els
              Java Version : 1.6.0_14
              Antivirus : AVG AntiVirus Free Edition 2014 [Updated - Running ]
              Anti Spam : AVG AntiVirus Free Edition 2014 [Updated - Running ]
              Firewall : Windows Firewall

==================== HARDWARE ===================================

GenuineIntel Intel64 Family 6 Model 23 Stepping 10
              Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz

Mainboard : Dell Inc.

Model : Inspiron 545

Bios Version : A11 (Dell Inc.)

RAM Present : 8190 MB / 8 GB
              RAM Free : 4971 Mb ( 61 % Free )

Videocard : NVIDIA GeForce GT 220
              Memory : 1024Mb
              Driver version : 9.18.13.2078

==================== APP LIST ===================================

C:\ Fixed - OS - NTFS - 719 Gb (Free : 659343 Mb / 643 Gb )
              L:\ Fixed - Windows XP - NTFS - 201 Gb (Free : 151058 Mb / 147 Gb )

==================== STARTUP LIST Enabled========================

------- Local 32/64 HKLM Els------------

NPSStartup :
              SSBkgdUpdate : "C:\Program Files (x86)\Common Files\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
              ScanSoft OmniPage 15-reminder : "C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPage15\Ereg\Ereg.exe" -r "C:\ProgramData\ScanSoft\OmniPage15.0\Ereg\Ereg.ini
              RoxWatchTray : "C:\Program Files (x86)\Common Files\Roxio Shared\10.0\SharedCOM\RoxWatchTray10.exe"
              PDVDDXSrv : "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD DX\PDVDDXSrv.exe"
              Opware15 : "C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPage15\Opware15.exe"
              Freecorder FLV Service : "C:\Program Files (x86)\Freecorder\FLVSrvc.exe" /run
              Dell DataSafe Online : "C:\Program Files (x86)\Dell DataSafe Online\DataSafeOnline.exe" /m
              CommonToolkitTray : C:\Program Files (x86)\Fighters\Tray\FightersTray.exe
              APSDaemon : "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
              AVG_UI : "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgui.exe" /TRAYONLY
              sfagent : C:\Program Files (x86)\Fighters\SPAMfighter\sfagent.exe
              Adobe ARM : "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
              vProt : "C:\Program Files (x86)\AVG Nation toolbar\vprot.exe"
              QuickTime Task : "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
              iTunesHelper : "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"

------- Local [HKLM] Els------------

RtHDVCpl : C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe
              CanonSolutionMenu : C:\Program Files (x86)\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
              CanonMyPrinter : C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
              Broadcom Wireless Manager UI : C:\Program Files\Dell\Dell Wireless WLAN Card\WLTRAY.exe

------- Current User [HKCU] Els------------

OpAgent : "C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPage15\OpAgent.exe" /agent
              msnmsgr : "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
              MSGTAG : "C:\Program Files (x86)\MSGTAG Status\MSGTAGStatus.exe" /startup
              Sidebar : C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
              SpybotSD TeaTimer : C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
              MobileDocuments : C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\ubd.exe
              iCloudServices : C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
              ApplePhotoStreams : C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\ApplePhotoStreams.exe
              com.apple.dav.bookmarks.daemon : C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\BookmarkDAV_client.exe
              Verjaardagen : C:\Program Files (x86)\Verjaardagen\Verjaardagen.exe auto
              AppleIEDAV : C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\AppleIEDAV.exe
              AVG-Secure-Search-Update_0913b : C:\Users\Els\AppData\Roaming\AVG 0913b Campaign\AVG-Secure-Search-Update-0913b.exe /PROMPT --mid 349a1d5f0a91ca9dd03bcb56f865672a-3ef9b954d7e65e9fd7a370ec060a3599546b009a --CMPID 0913b

==================== RUNNING PROCESSES ==========================

iexplore ID = 6476 Path: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
              iCloudServices ID = 4528 Path: C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloudServices.exe
              FLVSrvc ID = 5752 Path: C:\Program Files (x86)\Freecorder\FLVSrvc.exe
              rundll32 ID = 4572 Path: C:\Windows\System32\rundll32.exe
              OpAgent ID = 5108 Path: C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPage15\OpAgent.exe
              dwm ID = 2544 Path: C:\Windows\system32\Dwm.exe
              avgcsrvx ID = 4316 Path: C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgcsrvx.exe
              PDVDDXSrv ID = 5684 Path: C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD DX\PDVDDXSrv.exe
              WLTRAY ID = 5092 Path: C:\Program Files\Dell\Dell Wireless WLAN Card\WLTRAY.EXE
              iexplore ID = 3308 Path: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
              nvvsvc ID = 1532 Path: C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
              BJMYPRT ID = 5068 Path: C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMYPRT.EXE
              vprot ID = 2900 Path: C:\Program Files (x86)\AVG Nation toolbar\vprot.exe
              MSGTAGStatus ID = 4272 Path: C:\Program Files (x86)\MSGTAG Status\MSGTAGStatus.exe
              TeaTimer ID = 3896 Path: C:\Program Files (x86)\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
              ApplePhotoStreams ID = 4264 Path: C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\ApplePhotoStreams.exe
              DLG ID = 4260 Path: C:\Program Files (x86)\Digital Line Detect\DLG.exe
              nvxdsync ID = 1500 Path: C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvxdsync.exe
              winlogon ID = 908 Path: C:\Windows\system32\winlogon.exe
              RapportService ID = 2680 Path: C:\Program Files (x86)\Trusteer\Rapport\bin\RapportService.exe
              iexplore ID = 2088 Path: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
              iTunesHelper ID = 3268 Path: C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
              APSDaemon ID = 5260 Path: C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\APSDaemon.exe
              sfagent ID = 5616 Path: C:\Program Files (x86)\Fighters\SPAMfighter\sfagent.exe
              wuauclt ID = 1016 Path: C:\Windows\system32\wuauclt.exe
              RAVCpl64 ID = 5020 Path: C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe
              STService ID = 4624 Path: C:\Program Files (x86)\Dell DataSafe Local Backup\Components\scheduler\STService.exe
              AppleIEDAV ID = 4816 Path: C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\AppleIEDAV.exe
              iexplore ID = 6012 Path: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
              PC Info ID = 7944 Path: C:\Program Files (x86)\E Dev\PC Info\PC Info.exe
              DataSafeOnline ID = 5780 Path: C:\Program Files (x86)\Dell DataSafe Online\DataSafeOnline.exe
              OUTLOOK ID = 3684 Path: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\OUTLOOK.EXE
              ielowutil ID = 5208 Path: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IELowutil.exe
              iexplore ID = 6744 Path: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
              FightersTray ID = 5820 Path: C:\Program Files (x86)\Fighters\Tray\FightersTray.exe
              iexplore ID = 5748 Path: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
              Dropbox ID = 5188 Path: C:\Users\Els\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
              taskhost ID = 2396 Path: C:\Windows\system32\taskhost.exe
              explorer ID = 2592 Path: C:\Windows\Explorer.EXE
              nvtray ID = 4560 Path: C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display\nvtray.exe
              FlashUtil32_12_0_0_77_ActiveX ID = 4164 Path: C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_12_0_0_77_ActiveX.exe
              csrss ID = 808 Path: C:\Windows\system32\csrss.exe
              sidebar ID = 3760 Path: C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
              avgui ID = 5920 Path: C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2014\avgui.exe
              OpWare15 ID = 5716 Path: C:\Program Files (x86)\ScanSoft\OmniPage15\OpWare15.exe

=================================================================

Log finished at 30/03/2014 13:23:10
              Thanks for using PC Info...

==================== END ========================================

Comment

Je log geeft mij geen duidelijkheid.

D.m.v. de selectieve opstart zul je kunnen achterhalen wat de veroorzaker is.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Als ik op selectieve opstart klik gebeurt er niets, als ik de snelkoppeling kopieer en plak kom ik weer op de site van pc info. Ook een van de probleempjes die ik heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
                    Je log geeft mij geen duidelijkheid.
                    Mij wel
                    Nu weet ik tenminste met welk OS systeem TS werkt; dat er een AVG toolbar opstaat, hij een verouderde versie van Java erop staan heeft én dat hij met SSD werkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fieder Bekijk Berichten
                      Als ik op selectieve opstart klik gebeurt er niets, als ik de snelkoppeling kopieer en plak kom ik weer op de site van pc info. Ook een van de probleempjes die ik heb.
                      Het lijkt mij daarom goed eens je computer te laten nakijken en hier een vraag te plaatsen.

Comment

Ik denk dat het het verstandigste is om Windows opnieuw te installeren, maar dat is iets waar ik zelf niet aan durf te beginnen. Bovendien heb ik geen dvd, wel de productcode (oemversie), Windows was al geïnstalleerd. In ieder geval bedankt voor alle adviezen.

Comment

Verwijder alle USB stuurprogramma's zoals hier beschreven (scroll naar de titel De-installeren).
                          Herstart en kijk of het probleem is opgelost.

Comment

Working...
                          X