Mededeling

Collapse
No announcement yet.

User Profile Service verhindert het aanmelden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• User Profile Service verhindert het aanmelden

Plotseling kan ik mijn account niet meer laden.
    Na het intypen van mijn wachtwoord verschijnt een schermpje met de tekst:
    "De service User Profile Service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen".
    Gelukkig werkt het account van mijn vrouw wel zodat ik nu via haar Nucia kon bereiken.
    Heb al via Google bij Windows naar een oplossing gezocht maar ik durf niet in de registers dingen te veranderen.

Je kan deze instructies eens uitproberen: http://support.microsoft.com/kb/947215/nl
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Hoi Emphyrio,
      Bedankt voor je reactie.
      Zoals ik al vermeld heb, ben ik bang dat ik, met aanpassingen van het register, fouten ga maken die de zaak alleen maar verergeren.
      De pagina waarnaar je verwijst had ik al bezocht. Er daar werd aangeraden in de veilige modus op te starten. Dat probeerde ik dus maar.
      Opstarten in de veilige modus (opnieuw opstarten en F8 toets ingedrukt houden) mislukte tot 2 x toe. De computer startte wel op maar op de normale manier. Ik ben dus weer terug bij af. Weet je nog een andere aanpak?

Comment

Er staan daar 3 methoden beschreven. Dewelke heb je uitgevoerd?

Comment

Emphyrio,
          De eerste liep vast op het venster "Tegenreeks bewerken". Daar kwam ik bij de "Waardegegevens" niet (zoals in het voorbeeld staat) C:\Gebruikers\Testgebruiker tegen (wel iets met profile service trouwens).
          De tweede liep vast omdat ik geen bestanden naar het nieuwe gebruikersprofiel kon kopïeren omdat ik daarvoor eerst naar mijn (niet te bereiken) account moest gaan als ik die wilde kunnen zien.
          Ik ga het straks (moet nu weg) nog wel een keer proberen en dan kom ik er nog op terug.
          Vr.gr.
          Pion.

Comment

Emphyrio,
            Ik heb in eerste instantie in de S-1-5 subsleutels geen accountnaam van mijzelf aangetroffen en durfde niet door te gaan.
            Bij thuiskomst ben ik toch maar wat verder gegaan (met de moed der wanhoop en peentjes zwetend) om bij 2 dezelfde subsleutels waarvan 1 eindigde op .bak en de andere niet, de extensie .bak te laten verhuizen naar de subsleutel waar eerst niets achter stond. Daarna heb ik geklikt in het detailvenster op de subsleutel zonder .bak en dubbel geklikt op Refcount en vervolgens de waarde op 0 (stond al op 0) afgesloten met OK.
            Daarna weer geklikt op de subsleutel zonder .bak en dubbelgeklikt op State. Die waarde heb ik ook op 0 gezet en afgesloten met OK (stond op 8000).
            De Register-editor afgesloten en de computer opnieuw opgestart. Ik meldde mij aan op mijn account en (niet te geloven!!!) hij doet het weer als vanouds. Ik had nooit durven denken dat ik met mijn 75 jaar zoiets nog eens zou kunnen. Ik zit nu wat moediger achter mijn computer vanaf heden.
            Vriendelijk bedankt voor jouw tip en succes met jouw hulpverlening aan anderen.
            Gr. Pion.

Comment

Dank je voor de feedback en graag gedaan hoor
              Veel plezier nog.

Comment

Working...
              X