Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cursor verspringt vanzelf terug tijdens typen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• cursor verspringt vanzelf terug tijdens typen

Hallo,

Mijn cursor verspringt eigenlijk sinds de beveiligingsupdate van explorer, welke uit werd gegeven ivm het lek-probleem spontaan tijdens het typen terug naar een andere plek in mijn tekst.
    Ik heb er niet alleen last van wanneer ik op de browser aan het typen ben, dus op internet, zoals f.b. of via google iets zoek of iets typ in/op een online pagina, zoals hier maar ook tijdens een typen van een mailtje in mijn emailprogramma's (Windows Live mail)

Ik heb al het een en ander gelezen, en zie dat het vaker voorkomt en ze zeggen het een en ander,zoals dat het aan je mouse pad kan liggen en je deze uit moet schakelen. Waarom zou ik die nu uit moeten schakelen terwijl dat nooit eerder nodig is geweest? Ik raak dat ding niet aan, ook niet per ongeluk.
    Voorheen is dit altijd goed geweest. Ik gebruik overigens een draadloze muis (ook al tijden, welke volgens configuratie prima werkt, zo ook de mouse pad.

Dit is overigens een laptop, (logisch met een mouse pad)
    Een Acer Aspire 5750G
    Windows 7

Ik heb gekeken of de stuurprogramma's ook bij moesten worden gewerkt, zowel van de muis als van de mouse pad (Elan) maar bij beiden krijg ik de melding dat voor dezen geen betere of nieuwere besturingsprogramma's zijn gevonden.

Kan iemand mij helpen, of heeft iemand enig idee?
    Zou zoiets ook maleware o.i.d kunnen zijn?

Het is in ieder geval behoorlijk irritant

Groet,

Nynke
    Last edited by NynkeF; 06-05-14, 23:26.

Als het niet te wijten is aan de mousepad, is m.i. malware de enige andere mogelijke oorzaak.
    Laat dus hier je systeem nakijken.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Voor je naar de Hulp bij Virusinfectie sectie schiet, wil je eerst eens proberen na te gaan of dit met een externe (usb) mouse ook zo is?
      Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
      E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

@ Dorado: ik dacht ook aan eventueel een maleware probleem.
        MbAm heeft echter niets gevonden (welke ik uiteraard natuurlijk meteen heb laten scannen; snelle én volledige scan) en mijn overige beveiliging zit altijd m.i. overal bovenop....maar ja, of dat genoeg is?

@ Emphyrio: ik neem aan dat je met een externe mouse (usb) bedoeld dat wat ik al aangaf in mijn eerste bericht?
        Voorheen is dit altijd goed geweest. Ik gebruik overigens een draadloze muis (ook al tijden, welke volgens configuratie prima werkt, zo ook de mouse pad
        .
        Deze werkt namelijk ook een usb-tje

ps: moet ik al wel naar daar waar Dorado me naar doorstuurt gaan?

Nynke

Comment

Maak maar een nieuw topic aan in de Hulp bij Virusinfecties.

Comment

prima

mee bezig, bedankt, dan sluit ik deze af..

Comment

In behandeling genomen: http://www.nucia.eu/forum/threads/71...-door-Emphyrio
              En opgelost
              Last edited by Emphyrio; 09-05-14, 13:11.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X