Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Service Pack 1 installatie mislukt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Service Pack 1 installatie mislukt

N.a.v. dit topic (http://www.nucia.eu/forum/threads/71...NG-geblokkeerd) post ik hier mijn vraag. Sinds een tijdje werkt Internet Explorer al niet meer goed, en nu kan ik ook niet meer met Google Chrome internetbankieren via Mijn ING. Hiervoor probeerde ik Service Pack 1 te installeren, dit mislukt alleen elke keer. Na de restart kreeg ik eerst deze melding:

Na een aantal handelingen (Repair Windows Update o.a.) probeerde ik de installatie van SP1 weer en kreeg ik een iets andere melding:

Mijn Windows 7 versie is echter wel gewoon legaal. Heeft iemand een idee hoe ik alsnog SP1 geïnstalleerd kan krijgen? Ik kan de updates dus wel installeren en zo, alleen na de restart krijg ik dus die foutmelding.

Windows Update-fout 80071A90 treedt op wanneer bestanden die zijn vereist door Windows, worden gebruikt (zijn vergrendeld) door andere programma's. Systeembestanden kunnen worden vergrendeld door programma's, zoals antivirusprogramma's, die worden uitgevoerd wanneer Windows wordt gestart.

Deze fout kan meestal worden gecorrigeerd door de probleemoplosser voor Windows Update uit te voeren, waarmee automatisch een aantal veelvoorkomende problemen met Windows Update kunnen worden opgelost.

(Bron)

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt voor je reactie. De Windows Update wordt helaas niet hersteld.

Comment

Download, installeer en start Windows Repair All in OneEventueel sla je de Malwarebyte AntiMalware check over in het proces, sla Check File System check over voer System File Check uit, maak ook het herstelpunt en de backup van de registry.
        In het keuzemenu op het einde in ieder geval aanvinken:
        Reset Registry Permissions
        Register System Files
        Repair Windows Updates
        Repair MSI
        Restore Important Windows Services

Als dat niet helpt, dan kun je
        Als gebruiker van een eerlijke Windows versie, gratis hulp vragen aan Microsoft bij Windows Update: hier

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Wederom bedankt voor je reactie. Ik heb even alle stappen gevolgd, en het leek te lukken (tijdens de windows restart geen foutmelding) maar na de opstart kreeg ik alsnog die foutmelding w.b. naamgeving. Ik ga mijn opties even bekijken wat ik nu het beste kan doen. Hopelijk biedt Microsoft goede hulp, maar die zullen niet veel meer weten dan de mensen hier op het forum denk ik.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X