Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC valt steeds in slaapstand

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PC valt steeds in slaapstand

Hallo,
    Ik heb een pc met Windows 7. Sinds een Windows-update op 14 mei 2014 valt mijn pc steeds (1 x/dag) in slaapstand. De pc fungeert als server en moet daarom continu draaien. In het logboek zijn steeds verschillende gebeurtenissen te zien die voorafgaan aan het in de slaapstand zetten. De laatste keer was de melding: De WinHTTP Web Proxy Auto-Discovery Service-service heeft nu de status gestopt (2x gestart en 2x gestopt). Daarvoor was de Windows Module-service actief.
    Ik heb al van alles geprobeerd om te achterhalen wat de oorzaak kan zijn, maar kom hier niet verder mee. Voor de update van 14 mei fungeerde de pc prima en was bijna een jaar onafgebroken actief.
    Weet iemand wat de oorzaak van dit probleem kan zijn?

Gr.

Probleem is opgelost. Het bleek dat in de geavanceerde instellingen nog een instelling verborgen zat met een instelling van "sluimerstand" na 360 minuten inactiviteit. Het instellen op "nooit" bij energiebeheer is dus niet voldoende. Bij het installeren van een update moet deze waarde op 360 zijn gezet, want daarvoor trad het probleem niet op.

Comment

Geweldig dat het is opgelost!
      Kun je nog even duidelijk beschrijven hoe je in deze geavanceerde instelling komt, zodat anderen die dit bericht lezen ook begrijpen hoe dit opgelost wordt...

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
      X