Mededeling

Collapse
No announcement yet.

windows 7 start niet meer op.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• windows 7 start niet meer op.

Hallo,

ik heb een systeempje met een ssd waar windows 7 op draaide. Nod eset antivir.
    Gisteren kreeg ik eerst een boel spam in mijn postvak en even later viel hij uit en ik krijg em nietmeer opgestart :-(

advanced boot options: repair your computer, safe mode, etc werkt niet.
    Laad drivers en dan ineens blauw scherm en heropstart.
    Boot via cd rom windows 7 werkt ook niet.
    Een ander blauw scherm krijg ik ook en daar staat oa : technical information: stop 0x0000007E

Hulp is meer dan welkom

Oorspronkelijk geplaatst door nevel Bekijk Berichten
    Boot via cd rom windows 7 werkt ook niet.
    Een ander blauw scherm krijg ik ook en daar staat oa : technical information: stop 0x0000007E

Hulp is meer dan welkom
    Om de opstartbare cd drive te kunnen gebruiken, moet in de BIOS de cd drive als bootable device voor de hardeschijf staan. Aan te raden is om in de BIOS de volgende volgorde aan te houden: CD/DVD, Harddisk en dan USB.
    Hier kun je meer informatie vinden.
    Last edited by dorado; 11-07-14, 10:20.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hoi,

Thx voor je antwoord.
      Zo staat / stond het ook in de bios.

Wanneer ik de cd gebruik laadt hij de bestanden
      Maar blijft vervolgens stopt het weer . Dan heb ik een zwart scherm met "microsoft windows" echter het embleem komt niet door en er gebeurd verder niks.

Comment

Ik zou de opstartcd overzetten op een USB en vanaf daar proberen op te starten.
        Suc7

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Helaas het was allemaal niks gekort.. opstarten met CD of USB of Mindwaves
          Dus hardwarecheck dan maar. De grafische kaart bleek de geest gegeven te hebben?

Gezien mijn MB geen onboard graphics heeft, maar meteen een andere gestoken en toen werkte alles weer.

Enig idee of er een mogelijkheid is om een grafische kaart te testen/herstellen? Of is dat meteen vuilbak?

Ik had een Radeon 7850 1 GB
          Eventueel raad mbt een betaalbare vervanger?

Thx

Comment

Working...
          X