Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan drivers niet installeren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan drivers niet installeren

Wie kan mij helpen met het volgende probleem; de harde schijf van mijn laptop is van de week kapot gegaan. Ik heb een nieuwe besteld, in de laptop gezet en Windows 7 Home Premium geïnstalleerd. Daarna heb ik het programma DriverEasy laten scannen voor de drivers, die kwam met drivers voor het internet en die heb ik geprobeerd te installeren maar ze installeren niet. Dubbelklikken op de bestanden werkt niet, er zit geen .exe programma bij en bij alle andere computers die ik gemaakt heb installeerde DriverEasy de drivers, maar bij deze niet. Het gaat om Qualcomm Atheros AR5B97 Wireless Network Adapter. Zie ik iets (doms) over het hoofd?

Update de stuurprogramma's via je computerfabrikant.
    Dit artikel kan je hierbij helpen.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt voor je reactie maar daar heb ik helaas niet veel aan gehad. Acer komt met een programma die je computer scant en dan de benodigde drivers installeert. Helaas moet je daar een internet verbinding voor hebben en daar gaat het nu juist om, de drivers voor het internet kan ik niet vinden dus zoek ik op een andere computer nog maar even verder.

Comment

Working...
      X