Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mis One Note (Office) bij overzetten naar nieuwe PC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mis One Note (Office) bij overzetten naar nieuwe PC

Bij overzetten van bestanden van mijn oude PC (Vista) naar nieuwe (Win 8.1) zijn de bestanden van One Note spoorloos verdwenen. Zowel op de oude als de nieuwe pc zijn ze niet meer te vinden. Ik heb voor de nieuwe PC(nog?) niet de nieuwe Office aangeschaft. Ik wilde kijken of ik met Google.drive (docs en sheets) ook uit de voeten kon. Ben ik nu genoodzaakt om toch het dure Office programma aan te schaffen of zijn er andere mogelijkheden om mijn One Note-gegevens terug te halen? Bij voorbaat dank voor reacties/advies.

Lijkt mij dat de verdwijning van bestanden niets met het programma zelf te maken heeft. Vermoedelijk heb je een fout gemaakt bij het overzetten en heb je ze gewist. Dat verklaart dan dat je ze zowel op de oude als nieuwe pc niet meer kunt vinden. De bestanden hebben de extensie .one dus met een zoekmachine moet je ze snel kunnen vinden. Het enigste wat je kunt doen is back-ups nakijken en dan bestanden herstellen. Lijkt mij als ik dit lees dat je Office nodig hebt om met die bestanden te werken.

Comment

Ik vind op de back-up onenote-cache files, kan die echter niet openen en dus niet zien of het is wat ik zoek. Is hier iets aan te doen? bvd

Comment

Ik zie in de laatste back-up wel One note cache (zip) bestanden maar die kan ik niet openen. Is hier iets aan te doen?

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎