Mededeling

Collapse
No announcement yet.

installatie van Adobe flash player lukt niet en browser IE kan geen koppeling openen in nieuwe tabblad

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • installatie van Adobe flash player lukt niet en browser IE kan geen koppeling openen in nieuwe tabblad

    Hallo Nucianen!

    mijn topic titel zegt het al. Ik kan maar niet adobe flash player installeren. Hij "bevriest" tijdens de installatie en als ik dan het check in taakbeheer dan zie ik het programma op actief staan. Ik begrijp er helemaal niks van.

    Ik moest mijn adobe flash player updaten en ik dacht laat ik maar de oude installatie verwijderen en dan begin ik met een fresh installatie. Achteraf had ik dat maar beter niet kunnen doen dus..

    Daarnaast heb ik een probleem met mijn browser IE, dit probleem heb ik al heel lang en krijg het maar niet opgelost. Heb mijn instellingen gereset, maar ook dat wilde niet helpen.

    Ik hoop dat iemand mij verder wil en kan helpen.
    Groeten L.H.

  • #2
    Hier staat hoe je flash bijwerkt. Wat IE betreft: kun je niet meer surfen of geen hyperlinks meer openen al dan wel of niet in een ander tabblad?

    Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

    Comment


    • #3
      Wat IE betreft: ik kan geen hyperlinks meer openen die zich openen in een nieuwe tabblad. Dat nieuwe tabblad blijft blanco.

      Ik zal aan de slag gaan met je flash uitleg wat je me gaf.
      Groeten L.H.

      Comment


      • #4
        Kijk of dit artikel je IE problemen op kan lossen:
        Internet Explorer opent een lege pagina na het klikken op een Hyperlink.

        Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

        Comment


        • #5
          Het adobe flash probleem is inmiddels opgelost! Bedankt!

          ik zal dat artikel doornemen en het later je laten weten.

          Maar helaas krijg ik je link niet geopend..ik weet niet hoe dat kan?
          Last edited by Lion Heart; 19-11-14, 20:36.
          Groeten L.H.

          Comment


          • #6
            En andere browsers?

            Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

            Comment


            • #7
              Je kan de volgende dingen proberen:
              Methode 1: Draai het hulpprogramma Netwerkdiagnose in Internet Explorer.
              1. Start Internet Explorer en probeer de webpagina te openen waarop het foutbericht wordt weergegeven.
              2. Klik op de pagina waar de foutmelding van Internet Explorer wordt getoond op de link Verbindingsproblemen vaststellen. Het hulpprogramma Netwerkcontrole wordt uitgevoerd. Als het hulpprogramma is uitgevoerd, wordt een van de volgende resultaten gerapporteerd:
              o Het probleem is niet gevonden.
              o Er is een probleem in het register aangetroffen. Daarnaast geeft het hulpprogramma je richtlijnen over wat verder kunt doen om het probleem op te lossen.
              3. Klik op IP-adres en schrijf het IP-adres op. je hebt dit mogelijk later nog nodig voor het oplossen van problemen.
              4. Door de stappen in het hulpprogramma Netwerkcontrole te volgen, kunt je alle verbindingsproblemen oplossen.
              5. Start Internet Explorer.
              Als je dezelfde foutmelding ontvangt, gaat je naar de volgende methode.


              Methode 2: Druk op de resettoets van de modem of de router.
              1. Koppel de kabel los die de computer met de modem verbindt.
              2. Schakel de modem en de router uit.
              Opmerking: Als de modem of de router niet van een aan/uit-schakelaar is voorzien, ontkoppel je de voeding van de modem of de router.
              3. Start de computer opnieuw op.
              4. Nadat je de computer opnieuw hebt opgestart, schakel je de modem of router in, vervolgens sluit je de kabel van de computer naar de modem of router aan en daarna start je de computer opnieuw op.
              5. Controleer of alle netwerkkabels correct zijn aangesloten.
              6. Start Internet Explorer.
              Als je dezelfde foutmelding ontvangt, ga je naar de volgende methode.


              Methode 3: De functie Browsegeschiedenis verwijderen gebruiken
              Als je het probleem niet hebt kunnen oplossen door de modem of router opnieuw in te stellen, kun je proberen of dat wel lukt wanneer je de browsegeschiedenis verwijdert. Volg de volgende stappen om uw tijdelijke internetbestanden, geschiedenis en formuliergegevens te verwijderen:

              1. Start Internet Explorer.
              2. Klik op de knop Beveiliging en vervolgens op Browsegeschiedenis verwijderen.
              3. Schakel het selectievakje in naast elke categorie met gegevens die je wilt verwijderen.
              4. Schakel het selectievakje Gegevens van favoriete websites behouden in als je de cookies en bestanden van de website in uw lijst Favorieten niet wilt verwijderen.
              5. Klik op Verwijderen. (Dit kan even duren als je veel bestanden en geschiedenis hebt.)
              6. Sluit Internet Explorer, start Internet Explorer opnieuw en probeer opnieuw of je de webpagina kunt weergeven.
              Als je dezelfde foutmelding ontvangt, ga je naar de volgende methode.


              Methode 4: De modus Internet Explorer (geen invoegtoepassingen) gebruiken
              1. Klik hiervoor op Start, ga naar Alle programma's, ga naar Bureau-accessoires, ga naar Systeemwerkset en klik vervolgens op Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen).

              Als het probleem hierdoor is opgelost, volg je de volgende stappen om te bepalen door welke invoegtoepassing het probleem wordt veroorzaakt:

              1. Klik op Extra en klik vervolgens op Internetopties.
              2. Klik op het tabblad Programma's en vervolgens op Invoegtoepassingen beheren.
              3. Klik op een invoegtoepassing in de de lijst Naam en vervolgens op Uitschakelen.
              4. Herhaal stap 3 totdat je weet welke invoegtoepassing het probleem veroorzaakt.
              Als met de hierboven beschreven methoden uw probleem niet opgelost is, kunt je geavanceerde probleemoplossingsmethodes uitproberen. Kijk voor geavanceerde probleemoplossingen op de onderstaande koppeling:

              http://support.microsoft.com/kb/956196


              Methode 5: Reset Internet Explorer naar standaardwaarden
              Volg de volgende stappen als je de instellingen van Internet Explorer opnieuw wilt instellen via het Configuratiescherm:
              1. Sluit alle programma's af, waaronder Internet Explorer (als het programma nog is geopend).
              2. Kik op Start Deze afbeelding samenvouwenDeze afbeelding uitklappen
              . Typ de volgende opdracht in het vak Zoekopdracht starten en druk op ENTER:
              inetcpl.cpl
              Het dialoogvenster Internetopties wordt weergegeven.
              3. Klik op het tabblad Geavanceerd.
              4. Klik onder Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen. Klik vervolgens opnieuw op Opnieuw instellen.
              5. Wanneer Internet Explorer het opnieuw instellen van de instellingen heeft voltooid, klik je op Sluiten in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen.
              6. Start Internet Explorer opnieuw.

              Als met de hierboven beschreven methoden jouw probleem niet opgelost is, kun je geavanceerde probleemoplossingsmethodes uitproberen. Kijk voor geavanceerde probleemoplossing bij je ontvangt een foutmelding in Internet Explorer: "De webpagina kan niet worden weergegeven". (http://support.microsoft.com/kb/956196)


              Methode 6: Bekijk het hostsbestand
              Blader met verkenner eens naar de map
              c:\windows\system32\drivers\etc
              Daarin staat een bestand Hosts, open dat met kladblok en kijk wat er in staat. Is dat meer dan het onderstaande?
              # Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.
              #
              # This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
              #
              # This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
              # entry should be kept on an individual line. The IP address should
              # be placed in the first column followed by the corresponding host name.
              # The IP address and the host name should be separated by at least one
              # space.
              #
              # Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
              # lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
              #
              # For example:
              #
              # 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
              # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
              # localhost name resolution is handled within DNS itself.
              # 127.0.0.1 localhost
              # ::1 localhost



              Methode 7: pingtest webpagina
              Start - cmd <enter>
              Typ in dat zwarte scherm de opdracht
              ping service.mcafee.com <enter>
              Je moet het volgende krijgen:
              C:\>ping service.mcafee.com
              Pingen naar service.mcafee.com [205.227.136.88] met 32 byte gegevens:
              Antwoord van 205.227.136.88: bytes=32 tijd=142 ms TTL=242
              Antwoord van 205.227.136.88: bytes=32 tijd=140 ms TTL=242
              Antwoord van 205.227.136.88: bytes=32 tijd=138 ms TTL=242
              Antwoord van 205.227.136.88: bytes=32 tijd=138 ms TTL=242
              Ping-statistieken voor 205.227.136.88:
              Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
              (0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
              iseconden:
              Minimum = 138ms, Maximum = 142ms, Gemiddelde = 139ms

              Wat krijg jij, en dan met name wat er staat op de eerste regel:
              Pingen naar service.mcafee.com [205.227.136.88] <<=== dit IP-adres


              Methode 8: winsock catalogus resetten
              Probeer vanuit een Elevated Command Prompt (**) het commando:
              netsh winsock reset <enter>
              (**) Start - Alle Programma's - Bureauaccessoires - Opdrachtprompt. Rechtsklik daarop en kies voor 'als Administrator uitvoeren' .
              Als het goed gegaan is knippert de cursor nu in het zwarte 'dos'-scherm achter c:\windows\system32>_


              Methode 9: DNScache ledigen en nieuw ip-adres verkrijgen:
              Probeer vanuit een Elevated Command Prompt (**) het commando:
              ipconfig /flushdns
              ipconfig /renew
              ipconfig /release

              (**) Start - Alle Programma's - Bureauaccessoires - Opdrachtprompt. Rechtsklik daarop en kies voor 'als Administrator uitvoeren' .
              Als het goed gegaan is knippert de cursor nu in het zwarte 'dos'-scherm achter c:\windows\system32>_


              Methode 10: Pagina benaderen via proxyserver
              Ga naar http://www.superproxy.nl/
              en vul daar als URL zo'n pagina in die niet wil, bijv http://support.mcafee.com
              Lukt het nu? (je werkt dan via een proxyserver, waardoor het lijkt of je een ander IP-adres hebt]

              (Bron)

              Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

              Comment

              Working...
              X