Gisteren nadat nod 32 update van versie 7 naar versie 8, kreeg ik de eerste problemen.
In totaal 5 freeze en ongeveer 4x uit zichzelf afgelsloten.
Niets hielp dan nog als een harde reset.
In de tussentijd nod 32 teruggezet via veilige modus naar een eerder punt.
Heb al logboeken bekeken en zie dit bij de eerste freeze.
De ESET Service-service staat aangeduid als een interactieve service. Het systeem is echter zodanig geconfigureerd dat interactieve services niet zijn toegestaan. Deze service werkt mogelijk niet juist.
en bij waarschuwwing deze melding.
Het stuurprogramma \Driver\WUDFRd kan niet worden geladen voor het apparaat WpdBusEnumRoot\UMB\2&37c186b&0&STORAGE#VOLUME#_??_USBSTOR#DISK&VEN_GENERIC-&PROD_COMPACT_FLASH&REV_1.00#20060413092100000&0#..
Als ik wow opstart of aan het speen ben freezed de computer en werkt alleen een harde reset.
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
m.v.g. Missylfy2
In totaal 5 freeze en ongeveer 4x uit zichzelf afgelsloten.
Niets hielp dan nog als een harde reset.
In de tussentijd nod 32 teruggezet via veilige modus naar een eerder punt.
Heb al logboeken bekeken en zie dit bij de eerste freeze.
De ESET Service-service staat aangeduid als een interactieve service. Het systeem is echter zodanig geconfigureerd dat interactieve services niet zijn toegestaan. Deze service werkt mogelijk niet juist.
en bij waarschuwwing deze melding.
Het stuurprogramma \Driver\WUDFRd kan niet worden geladen voor het apparaat WpdBusEnumRoot\UMB\2&37c186b&0&STORAGE#VOLUME#_??_USBSTOR#DISK&VEN_GENERIC-&PROD_COMPACT_FLASH&REV_1.00#20060413092100000&0#..
Als ik wow opstart of aan het speen ben freezed de computer en werkt alleen een harde reset.
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
m.v.g. Missylfy2
Comment