Mededeling

Collapse
No announcement yet.

taakbalk schermpjes wijzigen in tekst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• taakbalk schermpjes wijzigen in tekst

wie weet wat dit is
    want hopelijk leg ik het nu wel goed uit en krijg ik hierop hopelijk een antwoord?
    als ik op mijn taakbalk op Microsoft-outlook en op Internet-XP ga staan met mijn muis
    krijg ik deze pagina,s die ik heb bezocht in kleine vierkante blokjes onderin op mijn scherm
    dit was eerst gewoon de naam van Microsoft- outlook en google maar geen kleine schermpjes
    kan ik dit weer terug zetten zoals als voorheen ?

ik gebruik windows7
    en internet Explorer.11

zoals u weet kan ik geen screenschots maken dus hoop ik dat het zo kan

mvg
    Last edited by dorado; 17-12-14, 04:47. Reden: aanvulling

Klik op de download knop om het onderstaande bestand te downloaden

100000ms_Taskbar_Thumbnail_Delay_Time.reg

3. Bewaar het .regbestand op je bureaublad.
    4. Dubbelklik het zojuist gedownloade .reg bestand om samen te voegen.
    5. Klik op OK om de samenvoeging te bevstigen
    6. Meld je af en aan of herstart de computer om de veranderingen te activeren.
    7. Hierna kun je het zojuist gedownload bestand verwijderen.

(Bron)
    Last edited by dorado; 17-12-14, 04:54.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

dorado bedankt
      het is gelukt en het oké
      Last edited by ; 19-12-14, 12:02.

Comment

Mooi

Wat betreft het schermafbeelding maken: Hier kun je een handleiding lezen over een schermafbeeldingsprogramma.

Comment

dit vind ik heel netjes van u, dus dit moet ik downloaden en dan heb ik voortaan alles bij de hand

Comment

dorado

ik heb nog een vraag over blz 2. betreffende 100000ms-taskbar- Thumbnail Delay-Time.reg
            bij eigenschappen hiervan staat . dit bestand is afkomstig van een anderen computer en wordt mogelijk geblokkeerd om deze computer beter te beveiligen .
            dan staat er rechts blokkering opheffen.
            moet ik dit doen

Comment

Ja

Comment

oke
                Last edited by ; 22-12-14, 17:25.

Comment

ik heb gedaan wat u Dorado hierboven mij heeft gestuurd op blz 2
                  het heeft even gewerkt maar nu komen die kleine vierkante schermpjes gewoon weer terug op mijn computer Windows 7 . internet XP
                  het gaat om het volgende zodra ik een website heb bezocht en weer na een anderen website ga
                  en ik dan met mijn muis over mijn Taakbalk ga, bijvoorbeeld op internet XP of postvak Microsoft outlook
                  dan krijg ik toch weer die schermpjes te zien en op een gegeven moment staan er wel 5 á 6 ervan op
                  hoop dat dit in orden kom

( ik heb nu traceer beveiliging en Do Not Track verzoeken ingeschakeld )

is dit goed of mag dit niet
                  Last edited by ; 25-12-14, 11:00. Reden: probleem komt weer terug

Comment

Je kan altijd proberen of onder een nieuw vers aangemaakt account de werking van de icoontjes wel zo is zoals je het wenst. Mocht dat zo zijn, is de data van je huidige account altijd over te zetten naar die nieuwe account, zodat je hierin verder kan werken.

Gegevens van een beschadigd gebruikersprofiel kopiëren naar een nieuw profiel

Let erop dat niet alles met kopiëren en plakken wordt overgezet > je mail bvb.
                    TIP: om alles te kopiëren wordt geadviseerd om daarbij de Ctrl-toets in te drukken.
                    Andersom werkt het ook. Je kan ook alles kopiëren (Ctrl-toets + A-toets) en d.m.v. selectief aanklikken met de Ctrl-toets ingedrukt die bestanden déselecteren.

Comment

dorado,
                      bovenstaande is voor mij te moeilijk
                      maar ik heb nog een vraagje als u het niet erg vind het gaat over instellingen voor bureaublad pictogrammen
                      daar staat onder bureaublad pictogrammen
                      computer . prullenbak
                      bestanden van gebruiker .configurantiescherm
                      netwerk.
                      welke moet ik hiervan aanvinken
                      .
                      en dan staat er onder thema s toestaan bureaublad pictogrammen te wijzigen moet ik dit ook aanvinken of niet
                      Last edited by ; 28-12-14, 10:39. Reden: sorry hoor niets

Comment

dorado

ik heb bij instellen voor browsen met tabbladen
                        voorbeelden weergeven voor afzonderlijk tabbladen in de taakbalk vinkje weggehaald
                        en heb bij instellen van browser deze blokkeringsniveau op hoog gezet om alle pop-ups te blokkeren
                        Last edited by ; 29-12-14, 16:57. Reden: wil eerst weten of dit goed is

Comment

dorado
                          is bovenstaande op blz 12 goed wat ik heb gedaan
                          Last edited by ; 29-12-14, 16:57. Reden: afwachtende op bericht

Comment

ALLES IS OPGELOST

Comment

Working...
                            X