Mededeling

Collapse
No announcement yet.

programma extractnow verwijdert alle bestanden uit een map

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• programma extractnow verwijdert alle bestanden uit een map

Hallo allemaal
    Ik heb met veel plezier altijd .zip .rar en andere bestanden geopend met exxtractnow. Maar ineens als ik in een map een gecomprimeerd bestand opende, verdween alles stuk voor stuk uit die map. Ik heb toen als de wiedeweerga dat programma verwijderd en goed gechecked op allerlei virussen, malware etc. Maar niets gevonden. Nu, enige maanden later heb ik het programmaatje weer geinstalleerd. Ik vind het programma unzip niet zo makkelijk als extractnow, namelijk. En ja hoor , daar gingen de bestanden weer als sneeuw voor de zon uit de map. Nu ben ik net weer klaar met dit programma wéér verwijderen en desktop wéér controleren op alles. En nu zou ik graag willen weten hoe dat kan? Hebben jullie deze ervaring ook? En dan, ik heb extractnow jaren gebruikt zonder dat het zo mis ging...
    Wie weet hoe dit kan?
    "Do not be afraid of going slowly,
    be afraid of standing still."
    ................................................sigpic

Op voorhand kan ik je de programma's WinRar en 7Zip aanraden.

Inhoudelijk: begrijp ik het goed dat zodra je de zip OPENT met extratnow, dus zonder uitpakhandeling uit te voeren, de bestanden al verdwijnen? En klopt het dat ze dan ook écht uit de ZIP zijn verwijderd? Ongeacht welke zip je gebruikt om dit te testen?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Niet helemaal, Eagle Creek,
      Stel je hebt een map met bv een complete tvserie en je hebt separaat een gecomprimeerde file met subs. Als je dan vroeger met extractnow opende, kreeg je keurig de ondertitels en klaar. Nu gaat extractnow gewoon door en stuk voor stuk verdwijnen alle files, eerst van die subs en dan van elke aflevering van je tv serie, en dan ook nog met een "ploep" geluidje. Dan heb je dus alleen nog een lege map over. En kun je opnieuw beginnen. Doodeng...Gelukkig dat ik met mappen werk, zo blijft schade toch ietwat beperkt. Ik durf voorlopig extractnow niet meer te gebruiken.

Met winzip heb ik geen enkel probleem, alleen vond ik extractnow veel meer mogelijkheden hebben en daardoor handiger in gebruik.

Nog even en het is Nieuwjaar, dus alvast mijn beste wensen voor 2015, EagleCreek, en ook voor de hele Staff van Nucia!
      Scryptofan
      "Do not be afraid of going slowly,
      be afraid of standing still."
      ................................................sigpic

Comment

Working...
      X