Mededeling

Collapse
No announcement yet.

avast free antivirus scanner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• avast free antivirus scanner

goedendag
    heb een vraagje heb avast free antivirus scanner op mijn computer staan en werkt perfect
    maar als ik mijn computer opstart werkt de computer pas als het icoontje van avast op mijn taakbalk kom te staan
    kan dit de reden zijn dat het opstarten daarom wat langer duurt
    zo ja wat kan ik dan hier aan doen
    mvg

Als je de PC opstart en je ziet het ikoontje van avast te voorschijn komen met een rood cirkeltje met een streep er door, dan komt dat doordat Avast niet direct op het net kan.
    Waarschijnlijk kunt u dat verhelpen door
    • de instellingen van Avast te veranderen of
    • door de opstartvolgorde te wijzigen.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

ik krijg bij het opstarten geen ikoontje van avast met een rood cirkeltje met een streep er door hij komt alleen pas na plm 2 minuten erop
      .
      maar ik heb nog even gekeken bij het opstarten van mijn computer daar staan deze 10 opstart. programma,s
      -
      3. keer hetzelfde program van intel (R)Common userinterface\ intel corporation c:\windows\systeem32\igfxpers.exe
      HKLM\software\ microsoft \windows\ current\version\run. ( dus dit staat er 3 keer onder elkaar op)
      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      softonicAssistant. onbekend c:users\jan\appdata\local\ softonic Assistant.exe
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      nokia pc suite. nokia
      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      autobacup. google inc
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      google.update.google inc
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      avast antiirus. avastsoftware
      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      spamfighter
      --------------------------------
      fightertools
      ------------------------------------

al deze programmas staan bij mij in opstarten op mijn computer
      is dit goed of kan er hier wat van weg

Comment

Download StartUpLite naar het bureaublad.
        Open het programma StartUpLite en klik vervolgens op "Continue"
        Herstart nu de computer.

Vertel eens hoe het nu is?

Comment

krijg nu een bericht met
          NO UNNECESSERY STARTUPS FOND MET EEN GOEN V TEKEN IN EEN RONDJE
          zoals u weet kan ik geen engels

Comment

Ok, dan zal je beveiligingcentrum ook wel melden dat er geen Antivirusprogramma is geïnstalleerd.

Ga naar start > Uitvoeren en typ: SERVICES.MSC [+Enter]
            Zoek nu achter Windows Management Instrumentation in de lijst.
            Selecteer deze door rechts te klikken en kies "Stoppen".
            (ga akkoord met de waarschuwing dat tevens de afhankelijke services worden gestopt)
            Verwijder de map C:\Windows\System32\Wbem\Repository
            Herstart je PC.
            .
            Bekijk dit topic voor meer informatie bij problemen.

Comment

map c:\windows\systeem32\wbem\repository
              is opgelost
              Last edited by ; 03-01-15, 17:20.

Comment

wat moet ik nu doen

Comment

Misschien zijn er anderen die het weten.
                  Mijn tip is een ander avprogramma te proberen.

Comment

oke

maar ik heb even gekeken bij mijn lokale c: schijf en daar kwam ik windows tegen met daarin de
                    map. c.:\windows \systeem32
                    maar als ik hierop verwijderen klik kom er elke keer op te staan een of meer onderliggende mappen van de
                    map worden met anderen gedeeld als u deze map verwijdert hebben anderen geen toegang meer tot de gedeelde inhoud van de map
                    mijn vraag is aan u is dit wel de goede map die u bedoel moet ik hem wel verwijderen of niet
                    Last edited by ; 03-01-15, 12:26.

Comment

Zoals hier aangegeven gaat het niet om:
                      c:\windows\system32, maar om
                      c:\windows\system32\wbem\repository.
                      Het gaat dus om de submap Repository te vinden onder c:\windows\system32\wbem.
                      Last edited by dorado; 03-01-15, 13:10.

Comment

dorado
                        ik heb het gevonden heb windows management Instrumentation stopgezet
                        en heb met de windows verkenner c :windows\systeem32\Wbem\repository gevonden kwam in een geel gekleurden balken
                        en toen verwijderd en opnieuw opgestard
                        en hij doe het weer

Comment

Working...
                        X