Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongeldige Installatiekopie.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ongeldige Installatiekopie.

Foutmelding Windows 7 Ongeldige Installatiekopie.

Beste allemaal,

Sinds vandaag krijg ik allemaal foutmeldingen als ik mijn computer opstart. Die zijn van deze aard:
    'Ongeldige installatiekopie'

Heb het andere Bericht/Onderwerp gelezen maar kon de link voor de DRV file niet vinden.

Zou het erg waarderen als iemand een tijdelijke oplossing zou kunnen vinden totdat ik zelf windows kan aanschaffen.(Ben nogal arm om eerlijk te zijn en schaam me der niet voor.)

Ik weet ongeveer wat de oorzaak is, ik heb een antivirus, (na een aantal maanden) zonder problemen te hebben maar tog gedownload.
    Bovengenoemde software is handlanger van Microsoft. Wat betekent dat het misg het verschil tussen een echte en een neppe kopie weet te onderscheiden.
    De veelgenoemde error komt op de bestand "VC64LO~1.DLL" voor.

Ik heb al een scan gedaan met een uitvoeren en dan cmd ofso in het uitvoeren optie.
    Ben niet van plan om nog meer scans te doen.

Ik wil graag een gemakkelijke optie hebben om het probleem op te lossen alsjeblieft dankjewel en graag gedaan.
    Last edited by Ayhan; 08-01-15, 12:14.

De foutmeldingen komen elke keer voor wanneer ik een programma opstart.

Comment

De foutmelding ongeldige installatiekopie is vaak de oorzaak van de aanwezigheid van malware of ongewenste software, in het bijzonder kunnen rootkits deze problemen veroorzaken. Indien u problemen ondervind met talloze meldingen van een ongeldige installatiekopie is het raadzaam om uw computer grondig te controleren op de aanwezigheid van malware. Echter kunnen rootkits zich verbergen voor virus en anti-malwarescanners dus wanneer een scan geen problemen aangeeft wil dit nog niet bevestigen dat de computer ook daadwerkelijke malwarevrij is.

Maak hier een topic aan om je probleem aan te pakken.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bij mij is het tog echt een ongeldige installatiekopie. Die gast waar ik men pc laat maken doet er vaak gehackte versies enzo op, omdat velen het niet kunnen permitteren en tog voor het goedkope gaan.

Dankuwel voor het voorlichting op wat software termen zijn.

Comment

Working...
        X