Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audio valt weg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Audio valt weg

Hoi allen,

ik heb al enkele weken een zeer vervelend probleem.
    Op mijn kot luister ik naar geluid via een koptelefoon, die in een USB poort van een extern computerscherm is geplugd. Dat gaat prima!
    Maar wanneer ik dan mijn laptop loskoppel en los wil gebruiken treden er problemen op. Op schijnbaar willekeurige momenten (wel altijd tijdens het gebruiken van audio-output) valt het geluid weg. De enige oplossing lijkt dan de laptop te rebooten... Soms kan ik maar een minuut verder film kijken vooraleer het geluid weer wegvalt.
    Ik vermoed dat dit met het doorsturen van het geluid te maken heeft, want wanneer ik de koptelefoon gebruik (en deze als Default Device kan aanduiden) treden de problemen dus niet op. Nu staat 'Realtech High Definition Audio' als Default Device opgegeven en zie ik wel groene balkjes dansen, maar ik hoor niets.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    Alvast bedankt!
    Borus

Doe een systeemherstel van voor de problemen begonnen.

Voorkom dat Windows Update het stuurprogramma bijwerkt. Combineer [windowstoets & r] ➟ typ: control sysdm.cpl,,2 ➟ klik op "Instellingen voor stuurprogramma's op Windows Update'. Klik hier de optie: nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
    X