Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows 7 opnieuw installeren is niet mogelijk met behulp van USB-drive?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows 7 opnieuw installeren is niet mogelijk met behulp van USB-drive?

Hoi,

Ik kreeg het advies op het Virushulp-forum om mijn Windows 7 opnieuw te installeren. Ik heb geen originele Windows-DVD meer.
    Ik heb een ISO-file van Windows 7 aangemaakt en ik heb het (via Windows 7 USB/DVD Download Tool) naar mijn flash-drive gekopieerd.

Vervolgens heb ik via Control Panel – Recovery – Advanced Recovery Methods de keuze gemaakt voor Reinstall Windows. Windows start dan opnieuw op, maar in dit proces van herinstalleren Windows verschijnt de foutmelding: No valid Windows installation disc can be detected”. Blijkbaar wordt de USB-drive niet herkend?

De laptop herkent de USB-drive wel, ik kan via Windows Explorer de flash-drive files openen.
    Hoe los ik dit op? Ben ik op de verkeerde weg om Windows opnieuw te installeren?

Alvast bedankt!
    Jan

Ik neem aan dat je de procedure goed gevolgd hebt, maar veronderstel dat je niet de iso van de installatedisc, maar van een recovery genomen hebt.

Download Windows 7 Ultimate 32-bit of Windows 7 Ultimate 64-bit.
    *Voer vervolgens de ei.cfg removal_utility.zip uit, waardoor je de mogelijkheid krijgt bij het installeren te kiezen tussen verscheidene versies van Windows 7. (Hierdoor is deze installatie multifunctioneel, maar je kunt wel alléén de geïnstalleerde versie die op jouw systeem staat geïnstalleerd herinstalleren. De productsleutel is hier nl. aan gekoppeld.)

Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken & hier wordt verteld hoe je moet branden.
    Suc7

*Als je uitgaat van een en dezelfde map, bv. C:\Users\Jan VS\Downloads moet je het volgende zien staan:
    eicfg_remover.c
    eicfg_remover.exe
    eicfg_remover.sha1
    readme.txt
    X17-xxxxx.iso

Als je nu eicfg_remover.exe uitvoert, selecteer je X17-xxxxx.iso. Hierna kun je de brandprocedure beginnen.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Als ik probeer Windows 7 te downloaden,vraagt het om de product key. Ik heb de originele product key maar de key wordt niet geaccepteerd. De volgende melding verschijnt: System Error - We encountered a problem with the product key you provided. Please visit the Microsoft Support Contact us. Zodra ik op die link klik, krijg ik een andere melding dat support niet beschikbaar is.

Comment

In het geval van een legale productcode, kun je contact opnemen met Microsoft.
        Contactgegevens:
        Microsoft B.V.
        Evert van de Beekstraat 354
        1118 CZ Schiphol
        Tel.: +31 (0)20 5001500
        Bron: http://www.microsoft.com/netherlands...e-kantoor.aspx
        & vragen naar de supportafdeling.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik heb Windows benaderd maar ik kreeg te horen dat, omdat ik een oem-Windows heb, zij niets voor me kunnen doen maar dat ik Dell moest benaderen voor Windows-versie.
          Ik heb toen Dell benaderd en van hen kreeg ik te horen dat de garantieperiode was verlopen en dat ze alleen vervangende Windows-versie tegen betaling verstrekken... deze oplossing gaat me geld kosten

Comment

Working...
          X