Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NET framework 4 client profile voor windows 7 x64 update geeft error code 643

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• NET framework 4 client profile voor windows 7 x64 update geeft error code 643

Goedemorgen,

Bij het update van de laptop van mijn zoon loop ik tegen error code 643 aan. De door Microsoft geadviseerde stappen inclusief het verwijderen van het NET framework doorlopen. Zonder resultaat, wel ben ik geconfronteerd met verschillende error codes waaronder 9C48. Na het doorlopen van de stappen komt de oorspronkelijke code 643 weer boven water.

Enig idee wat ik kan doen, met mijn kennis en mogelijkheden kom ik niet verder.

Click image for larger version

Name:	Knipsel.JPG
Views:	1
Size:	29,7 KB
ID:	1074065

M.vr.gr.

Reinder Meijer
    Bijgevoegde Bestanden

Probeer eens via deze link .NET Framework 4 Client Profile te installeren: http://www.microsoft.com/nl-be/downl....aspx?id=17113
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Goedenavond Emphyrio,

Deze optie had ik zelf al geprobeerd zonder resultaat. Zo net nog een keer met hetzelfde resultaat, de installatie werd afgebroken. De foutmelding luidt niet geïnstalleerd vanwege een onherstelbare fout. Vandaar mijn eigen poging het .Net framework te verwijderen en geheel opnieuw te installeren. Helaas leverde dit een "loop" op en kreeg ik uiteindelijk weer dezelfde situatie terug.

Groet,

Reinder

Comment

Op Microsoft zelf wordt het volgende aangeraden: http://support.microsoft.com/nl-nl/kb/976982/nl

Hiertussen zitten allemethodes, van verwijderen, herinstalleren, herstellen tot het verwijderen van ALLE .Net frameworks.
        Dit gebeurt dan met een special cleanup tool.

Comment

Geen succes bij het updaten, identieke foutmelding

Goedemiddag Emphyrio,

Deze optie heb ik ook al geprobeerd en nu opnieuw, helaas hetzelfde resultaat.

Via 2 reeds genoemde foutmelding duikt de oorspronkelijk foutmelding weer op bij de update.........

M.vr.gr.

Reinder Meijer

Comment

Google leert me dat je hierin niet alleen bent.
            Nogal veel W7 OS systemen schijnen last te hebben van deze foutmelding.

Misschien dat iemand anders een pasklare oplossing heeft...

Comment

Dit probleem heeft meestal te maken met een beschadigde of inconsistente installatie van .NET Framework. In .NET Framework versie 4 is een optie ingebouwd om de installatie te herstellen zonder dat deze volledig moet worden verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. In veel gevallen zal dit genoeg zijn om alle problemen op te lossen:
              • Ga naar de softwarelijst (in Windows XP of in Windows Vista en Windows 7).
              • Zoek in de lijst naar Microsoft .NET Framework 4 Client Profile.
              • Klik erop (Windows XP) of rechtsklik erop (Windows Vista en Windows 7) en kies Verwijderen/Wijzigen.
              • Kies Oorspronkelijke staat van .NET Framework 4 Client Profile herstellen en doorloop de wizard.
              • Herstart daarna de pc en kijk of het updateprobleem zich nog steeds voordoet.

Mocht dit het probleem niet oplossen, dan dient men alle huidige installaties van .NET te verwijderen en opnieuw installeren. Het verwijderen gaat het beste via de.NET cleanup tool van Aaron Stebner. Verwijder daarmee alle versies van .NET en herstart de computer. Let op: op .NET gebaseerde programma's zullen nu niet meer werken en kunnen allerlei foutmeldingen geven. Dit is normaal, maar zal worden opgelost door .NET simpelweg opnieuw te installeren via Windows Update.
              Zie voor een verdere uitleg ook KB976982.
              Last edited by dorado; 15-03-15, 18:09.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
              X