Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update Graphics Adapter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Update Graphics Adapter

Onderstaande update mislukt bij herhaling. Ik heb de aanbevolen uitgebreide schijfcontrole uitgevoerd, maar dat verandert kennelijk niets. Welk belang dient de optionele update en wat kan ik dan doen om deze alsnog te laten slagen?

Intel Corporation - Graphics Adapter WDDM1.1, Graphics Adapter WDDM1.2 - Intel(R) HD Graphics

Installatiedatum: ‎29-‎3-‎2015 16:48

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 80070103

Type update: optioneel

Intel Corporation Graphics Adapter WDDM1.1, Graphics Adapter WDDM1.2 software update released in January, 2015

Meer informatie:
    http://sysdev.microsoft.com/support/default.aspx

Help en ondersteuning:
    http://support.microsoft.com/select/?target=hub
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Komt omdat de bijbehorende INF file de apparaatklasse niet vermeldt, waardoor de installatie mislukt.
    In het algemeen is het beter een update van een stuurprogramma van de fabrikant te nemen.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

In apparaatbeheer heb ik bij "Beeldschermadapters" Intel(R) HD Graphics, de stuurprogramma's laten bijwerken. Uiteindelijk kwam de melding dat het apparaat voorzien is van de beste stuurprogramma's en dat er geen nieuw gevonden zijn. Wat kan ik verder in dit stadium doen?
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Niks
        If it ain't broken, don't fix it
        is een gouden stelregel in de computelarij.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik heb via google de Intel Driver Update Utility gevonden en geïnstalleerd. Dit programmaatje vond alsnog een nieuwe versie van het stuurprogramma en heeft dit geïnstalleerd. Ik veronderstel dat het hiermee opgelost is.
          Bedankt voor de reakties!

Comment

Working...
          X