Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herstel na herinstallatie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Herstel na herinstallatie

Door omstandigheden weer systeemherstel moeten doen, en nu komt het urenlang terug installeren van programma's, zoeken naar schijfjes met drivers enz.enz.
    Bestaat er geen methode om alle programma's, met hun bijhorigheden, te 'back-uppen' en dan na systeemherstel die terug te zetten? (alleen programma's bedoel ik dan, niet het systeem, niet de data) die laatste staan op andere schijven.

Je kan een back-up van je bestanden maken zoals hier aangegeven, of je kan van al het materiaal dat je wil recupereren een kopie maken (op een externe geheugendrager): foto's, documenten, muziek, film, contactpersonen, bladwijzers, mail, etc, ... dergelijke back-ups zou je sowieso al moeten hebben en wel liefst op twee verschillende geheugendragers.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt, maar mijn vraag gaat niet over bestanden, daar heb ik 2 x copy's van op losse schijven. Ondertussen weet ik dat je PROGRAMMA'S niet kan back-uppen, dus opnieuw moet installeren. Toch bedankt.
      Last edited by theo2602; 20-04-15, 13:22.

Comment

Als je de link gelezen had, had je kunnen zien dat het om een backup v/h besturingsysteem gaat.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ja, maar ook daarvoor moest ik geen backup hebben. ENKEL VOOR PROGRAMMA's, maar dat blijkt niet te bestaan.
          Ik hoopte, dat je een backup van PROGRAMMA's kon maken, zodat je, nadat je het besturingssysteem terug heb geïnstalleerd, maar op die backup moest klikken en AL JE PROGRAMMA's terug tevoorschijn kwamen, zodat je die niet allemaal één voor één moet installeren.

Comment

Working...
          X