Mededeling

Collapse
No announcement yet.

microsoft outlook professsional plus 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• microsoft outlook professsional plus 2010

wie kan mij helpen met mijn Microsoft Outlook professional plus 2010
    hoe dat ik bij mijn mail die ik verzend eronder kan zetten zodat dit er vast op blijf staan
    dit bericht , Met Vriendelijke Groet. nu moet ik dit elke keer er weer bij zetten
    .
    ik had eerst Microsoft Outlook 2007 . maar deze heb ik per ongelijk geheel verwijderd
    en dat was voor mij de perfecte en makkelijkste maar ik kan deze niet terug op mijn computer zetten
    ik heb hier dat programma niet meer van, hopelijk dat iemand mij hier mee kan helpen dan is alles weer opgelost

mvg jan
    Last edited by dorado; 10-07-15, 09:44. Reden: typo in titel weg gehaald

Hallo Jan,

Klopt het dat je erop doelt dat je een handtekening wilt instellen, die automatisch bij elk bericht verschijnt dat je opstelt?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

JA dat bedoel ik

Comment

Kijk eens of je er met deze twee instructies uitkomt:
        https://support.office.com/nl-be/art...e-4e79361dfc12

http://computertotaal.nl/smartphone/...tekening-25874

Zo niet hoor ik het graag.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

het is gelukt, ik wil u hiervoor bedanken dit is heel mooi wat u voor mij heeft gedaan
          .
          maar mag ik nog wat vragen over de Microsoft outlook, ik heb nu Microsoft Outlook 2010. daarvoor Microsoft Outlook 2007
          wat is volgen u nu het beste welke ik kan gebruiken, die van 2007 was voor mij heel goed en te begrijpen
          maar deze kan ik niet op mijn computer zetten heb hiervoor niet het programma
          mvg jan
          I

Comment

Graag gedaan hoor, het was een kleine moeite.

Als je nu versie 2010 hebt kun je die voorlopig nog een aantal jaar blijven gebruiken.
            2007 is een oudere versie.

Comment

oké, bedankt dat doe ik

Comment

Eagle Creek

ik wil u toch nog even vragen na aanleiding mijn vorige vraag over de Microsoft Outlook 2007
                ik zou heel graag deze toch terug op mijn computer willen hebben, daar ik hiermee al vele jaren gelukkig mee ben (was)
                heeft u voor mij het programma om dit terug erop te zetten

hoop op u begrip
                alvast bedankt

Comment

Hallo Jan,

Voorop gesteld zou ik het je niet adviseren. Outlook 2007 is verouderd, gaat minder lang mee dan Outlook 2010 en biedt niet meer functionaliteiten.
                  Wel ziet het er iets anders uit en begrijp ik dat je vanuit het oogpunt van gemak en herkenning terug wilt.

Echter neem ik aan dat jouw Outlook-software telkens meegeleverd is met jouw computer en je nu een nieuwe computer hebt met de nieuwe versie?
                  Indien dat het geval is, is het (legaal) terugzetten niet heel eenvoudig. Outlook is namelijk een betaald programma en kunnen we niet gratis downloaden.

Comment

ja dat klopt .
                    maar ik krijg nu ook elke keer een bericht om Windows 10 te downloaden wat is hier u gedachte over
                    ik gebruik nu Windows 7

Comment

Hallo Kijzers,

Uiteindelijk raad ik je wel aan om dat te doen.
                      Het is wel iets anders dan nu en er is een kleine kans dat niet alles werkt.

Ik zou het dus nog even uitstellen.

Comment

bedankt
                        maar nog een vraag ik bij mijn software staan, microsoft visualstudio 2010 tools for office runtime
                        moet ik dit wel laten staan of moet ik dit verwijderen

Comment

Graag gedaan.

Afgaande van de naam zul je het niet direct of bewust gebruiken maar laat het vooral maar staan. Het kan geen kwaad en mocht het nog een keer nodig zijn staat het vast op de computer. De computers van tegenwoordig hebben zoveel capaciteit dat het verwijderen van zo'n relatief klein onderdeel je niets oplevert.

Comment

Working...
                          X