Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scherm slaat uit na opstart

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Scherm slaat uit na opstart

Goedemiddag,

Mijn beeldscherm slaat uit nadat ik hem heb opgestart. Eergisteren heb ik windows7 opnieuw geinstalleerd, een schone installatie met een legitieme windows7. Panda security geinstalleerd en een paar progjes en ook de windows update gedaan.
    Na opstarten zie je wel dat windows gaat laden maar dan gaat het beeld op zwart. In veilige modus start Windows wel op.

Wie weet wat er aan de hand is?

Alvast bedankt

Rob

Wat je kunt proberen is elk kwartier dat je pc/laptop volledig is opgestart deze herstarten.
    De updates worden dan geïnstalleerd.

Hhet is mogelijk dat na 3 tot 4 keer herstarten (dus eigenlijk: 3 tot 4 keer updaten) de opstart normaal is.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Helaas lukt het (nog)niet. Ik Heb de pc 7 a 8 keer herstart maar zonder gewenst resultaat. En met herstarten heb de aan/uit knop ingedrukt gehouden, ik had geen andere mogelijkheid.

Comment

Werkte alles wel voordat je de updates installeerde?

Start op in veilige modus met netwerkondersteuning
        • Voorkom dat Windows Update het stuurprogramma bijwerkt.
          Combineer [windowstoets & r] ➟ typ: control sysdm.cpl,,2 ➟ klik op "Instellingen voor stuurprogramma's op Windows Update'. Klik hier de optie: nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit.
        • Open Windows Update => Geïnstalleerde updates. Zoek de update m.b.t. de videokaart en verwijder deze
        • Herstart in normale modus
        • Installeer bij je computerfabrikant het stuurprogramma voor je videokaart
          Video stuurprogramma's: ATI, Intel & Nvidia
          Hier vind je een overzicht van computer en software leveranciers & hier van alle computermerken.
          Houd hierbij rekening met 32- of 64-bit. Lees dit artikel voor meer info.

Comment

Als ik bij het instellingenscherm kom zie ik niet "instellingen voor stuurprogramma's coor Windows update" foto1
          Als wel bij diverse instellingen kijk via dit dit scherm zie ik de volgende opties. Foto 2

Last edited by Zuiderpark; 08-08-15, 11:24.

Comment

Klik op
            • ​Instellingen voor Apparaatinstallatie
            • Nooit stuurprogramma via Windows Update installeren
            Last edited by dorado; 08-08-15, 11:28.

Comment

Ja, het is gelukt. Drivers gedownload en daarna weer een nieuwe windows update en het loopt als een tierelier!

Helemaal geweldig. Onwijs bedankt Dorado!

Comment

Mooi

Comment

Working...
                X