Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toetsenbord werkt niet meer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toetsenbord werkt niet meer

Hallo,

Sinds vandaag doet mijn pc vreemd. Mijn katten hebben vanmorgen wat drinken omgestoten over mijn muis waardoor deze niet meer werkt. Dat is natuurlijk logisch als dat erin loopt. Dit was zo opgelost met een andere muis. Er is geen drinken op het toetsenbord terecht gekomen.
    Echter werkte daarna ineens mijn toetsenbord ook niet meer. Ik ben na het aansluiten van de andere muis van huis geweest, terug gekomen, heb een bericht getypt in skype en ook in de browser gewoon kunnen typen. Na enkele minuten merkte ik ineens dat mijn numlock lampje uit was en kon ik ook niets meer typen.
    Diverse keren opnieuw opstartedn geeft geen resultaat. Ik kan echter wel kiezen uit welke windows of veilige modus, dus eigenlijk voor dat windows is opgestart werkt het toetsenbord wel. Huidige is een toetsenbord aangesloten op ps/2 aansluiting. Wisselen naar een usb toetsenbord geeft precies het zelfde probleem, wel reactie voordat windows is opgestart, daarna niet meer. Ook de lampjes gaan dan uit en niets werkt meer. In apparaatbeheer wordt aangegeven dat het correct werkt en ook systeem herstellen geeft geen resultaat (wordt op diverse herstelpunten niet eens uitgevoerd... wat te doen???

Het lijkt er op dat er een conflict is tussen de nieuwe muis en het oude toetsenbord. Zijn zij beiden onderdeel van een complete set (muis en toetsenbord)?

Probeer eens een andere muis, die geen onderdeel is van een set, en bij voorkeur het zelfde merk als het toetsenbord.

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎