Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geen programma zichtbaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• geen programma zichtbaar

hoi Beste,
    ik heb momenteel een probleem met het volgende,
    Ik wilde eens kijken of ik wat programma's die ik niet meer gebruikte kan weg gooien,
    via het configuratiescherm.
    echter wanneer ik daar ga kijken bij programma's verwijderen, of wijzigen, zie ik maar 5 programma's te staan.
    echter als ik de snel koppelingen on me bureau blad gebruik, of in Windows ga kijken kom ik ze wel tegen,
    voorbeeld me outlook 2007 is via en dvd geplaats, echter hier kom ik dus ook niets van tegen.

Ad

• Klik op Start, klik op Uitvoeren en typ CMD → Als Administrator uitvoeren
    • Typ REGSVR32 APPWIZ.CPL bij de opdrachtprompt.

Herstart en kijk of het geholpen heeft.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

hoi bedankt alvast voor je reactie,

de volgende fout melding geeft het bestand.
      Module appwiz.cpl is geladen, maar het toegangspunt DIIregisterserver is niet gevonden.
      zorg er voor dat appwiz.cpl een geldig DLL of OCX bestand is en probeer opnieuw.

een moogelijkheid is oke te drukken en dan CMD afte sluiten.
      pc opnieuw opgestart en gekeken, maar nog steeds bijna alles weg.

Comment

Het spijt me, maar ik kan je hiermee niet helpen. Zie alleen gedateerde artikelen die daarmee te maken hebben en dat heeft geen zin om dat toe passen op modernere Windowsversies.

Ik zou adviseren een systeemherstelpunt van voor deze problemen terug te zetten of om Windows opnieuw te installeren.
        Last edited by dorado; 18-10-15, 08:00.

Comment

daar heb ik overgedacht.
          bijvoorbeeld om windows 10 te installeren.
          echter krijg ik deze via me update ook niet te zien.
          of is dat geen optie.

Comment

Windows 10?

Lees deze artikelen eerst eens door:

Comment

ja klopt.
              maar met systeem herstel een paar keer niet gelukt.
              maar bij de allerlaaste ging het goed.
              echter nu een ander probleem,ik krijg sommige lnks in website niet open(meer)
              via d site slmm.nl kan me zoon Office 2013 binnen halen,en dan rechtstreeks op zijn pc laden
              echter de link o. i. te loggen werkt niet.
              via andere verschillende pc lukt dit wel.
              hij geeft in zijn e mail en dan wachtwoord.
              dan start.dan gaat op de beruchte pc de link niet verder.bin andere pc doet hij dit ook.
              en kan zo inloggen.

Comment

Kijk of het resetten van je browsers helpt.

Internet Explorer opnieuw instellen:
                • Start Internet Explorer.
                  • Opmerking: Als u Windows 8 gebruikt, start u Internet Explorer voor het bureaublad. Het wijzigen van de instellingen heeft dan invloed op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.

• Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
                  • Opmerking: Als u Internet Explorer niet kunt starten, kunt u het instellingenvenster ook openen door tegelijkertijd op de Windows-toets en R te drukken, in het vak Uitvoeren de tekst inetcpl.cpl te typen en vervolgens op Enter te drukken.

• Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
                • Tik of klik op Opnieuw instellen.
                • Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
                • Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
                • Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
                • Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw op.

Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
                .
                • Open Google Chrome, en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
                • Ben je ingelogd bij Google Chrome, dan moet je Google Chrome Synchronisatie wellicht eerst resetten.
                • Selecteer Instellingen.
                • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
                • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
                • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
                • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.

.

Firefox terugzetten naar de standaardtoestand:
                • Klik op de menuknop en klik daarna op Help .
                • Kies Probleemoplossingsinformatie vanuit het menu Help.
                  • Als u het menu Help niet kunt benaderen, typ dan about:support in uw locatiebalk om de pagina Probleemoplossingsinformatie zichtbaar te maken.

• Klik in de rechterbovenhoek van de pagina Probleemoplossingsinformatie op de knop Firefox herinitialiseren….
                • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Firefox herinitialiseren om verder te gaan.
                • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden ingesteld. Zodra dit is gebeurd, zal een venster de geïmporteerde gegevens weergeven. Klik op Voltooien en Firefox zal worden geopend.

Download of Update Ccleaner

Start CCleaner op.
                • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
                • Selecteer het tabblad Geavanceerd
                • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
                • Selecteer het tabblad Instellingen
                • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
                • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
                • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
                • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
                • Klik op Scan naar problemen.
                • Op de vraag of je een backup wil maken van het register, klik je "Ja".
                • Als er fouten gevonden worden klik je op de middelste knop: Herstel alle geselecteerde fouten en OK

Comment

zo alles nu uit gevoerd maar kan wel op de site komen, echter de koppeling die ik moet hebben,
                  krijg ik niet open.
                  heb nu google chrome geïnstalleerd en nu gaat het wel.
                  nu nog de link binnen halen maar dat zal wel lukken,
                  om office goed te installeren.
                  bedankt voor je snelle reactie.

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍