Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen installeren drivers voor videokaart.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen installeren drivers voor videokaart.

Hallo,

Ik ben nu al meer als een uur bezig om de drivers voor mijn NVIDIA GeForce GTX 760 te installeren (laatste drivers) maar elke keer zegt hij dat de installatie mislukt is. Dingen zoals veilige modus, deactiveren antivirus en firewall maken niets uit. Ik kan zo geen mogelijkheden meer bedenken en heb dus hulp nodig.

Er zijn ook wat programma's blijven "hangen" die ik niet 100% van mijn pc af krijg. GeForce Experience en het HD-audio + PhysX stuurprogramma blijven staan als ik naar programma's en onderdelen ga binnen het configuratiescherm, om ze vervolgens te willen verwijderen. Het register opschonen met CCleaner heb ik ook geprobeerd.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Grts,

Taranta

Driver Fusion beweert:
    Heb je een driver (stuurprogramma) verwijderd, maar wil de nieuwe toch niet installeren omdat deze zegt dat de oude nog niet verwijderd is? Of wil de huidige driver geen plaats maken, omdat de verwijderoptie niet meer werkt? Driver Fusion (voorheen Driver Sweeper) is een handig hulpprogramma dat deze klus om onwillige drivers te verwijderen wel kan klaren.

De huidige ondersteunde drivers zijn NVIDIA (Display & Chipset), ATI (Display), Creative (Sound), Ageia (PhysX), MMouse & Realtek (Sound).

Download lokatie

Let goed op tijdens de installatie en haal de vinkjes weg voor de onnodige extra software die wordt aangeboden. DriverFusion maakt gebruik van OpenCandy om gebundelde software aan te bieden.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt voor de suggestie, dorado.

Ik krijg het helaas niet voor elkaar binnen dit programma omdat ik volgens mij de premium versie nodig heb. Heb dus nog steeds het probleem dat ik mijn grafische drivers niet kan vernieuwen omdat hij dan faalt.

Gr

Comment

Er zijn ook wat programma's blijven "hangen" die ik niet 100% van mijn pc af krijg. GeForce Experience en het HD-audio + PhysX stuurprogramma blijven staan als ik naar programma's en onderdelen ga binnen het configuratiescherm, om ze vervolgens te willen verwijderen
        Wanneer er sprake is van een upgrade van de driver, hoeft er helemaal geen verwijdering plaats te vinden.
        Omdat bovenstaande problemen zich voordoen, adviseer ik je om een post te openen in de Hulp bij Virusinfecties sectie.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Juist gedaan, bedankt!

Comment

Working...
          X