Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan account niet meer aanmelden bij Windows 7

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan account niet meer aanmelden bij Windows 7

Gisterenavond m'n desktop afgesloten en hij moest nog de nodige windows updates uitvoeren.
    Vanochtend opgestart. Aanmeldscherm m'n account aangeklikt en er gebeurde het volgende;

Hij wil gaan laden voor het wachtwoord, er komt een laadcirceltje rond de cursor voor 1sec dan een miliseconde zwart beeld en hij gaat terug naar het aanmeldscherm met de accounts.

Veilige modus opstarten lukt ook niet, volgende melding;

Setup cannot copy the file wsvd.sys.
    Not enough space recuired on disk
    Source; X:\Windows\Powerrecover\WDVD\7_X86\wsvd.sys
    Destination; x:\windows\system32\DRIVERS\wdvd.sys

Hier kom ik ook niet verder in, cancel retry niks werkt!

Wel een vreemde map lijkt mij X: ?

Ik kan op Browse klikken en de source veranderen, maar hier heb ik geen kaas van gegeten, vandaar m'n post hier op het forum

Iemand enig idee?

Groeten beuybeuy

Start de computer op met de laatst bekende juiste configuratie

Lukt dat niet, start dan op met de recoverycd in de herstelconsole & kies allereerst voor opstartherstel.

Lukt dat niet, start op met de recoverycd in de herstelconsole & kies voor de Opdrachtprompt.
    Typ vervolgens:

1. chkdsk /f /r
    2. bootrec /fixmbr
    3. bootrec /fixboot
    4. bootrec /rebuildbcd

Laat na ieder commando je systeem eerst zijn werk doen & herstart.

Succes.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

De 1e 2 opties faalden.

Bij opties 1 kreeg ik het volgende;

Cursor laad rondje en zwart scherm en na enkele seconden weer terug bij gebruiksaanmeldscherm

De laatste in prompt kreeg ik de volgende melding;

bij de 1e stap; The type of the file system is NTFS.
      Cannot lock your current drive.
      Windows cannot run disk checking on this volume because it is write protected.

Heeft dit te maken dat het de X schijf is ineens?

optie 2 &3 gaan goed dan de 4e;

rebuildbcd gaf aan dat er; Total identified Windows installations : 0 The operation completed succesfully

Gereboot en hetzelfde probleem nog steeds niet kunnen aanmelden
      Last edited by beuybeuy; 12-11-15, 13:11.

Comment

Plaats een herstel DVD in de DVD speler.
        Start de computer op vanaf de Recovery DVD.
        Klik bij het scherm "Installeer Windows" op "Volgende"

Als het goed is krijg je dan een dergelijk scherm:
        Klik in het volgende scherm op "Herstel je computer"

Kies in het volgende scherm de Windows installatie en klik op "Volgende".

Welke schijfletter staat er op jou scherm bij de rode pijl ?

Comment

Dit is helaas niet gelukt heb geen Recovery DVD kunnen vinden en met de normale Windows 7 installatieschijf krijg ik alleen m'n 4 partities alleen zie daar geen schijfnamen bij helaas wat nu?

Ik heb wel wat anders kunnen vinden;

Lokale Schijf; C
          eigen naam; D
          Recover; E
          Boot; X

Misschien heb je daar wat aan?
          Last edited by beuybeuy; 13-11-15, 14:57.

Comment

Je kan hier een:
            recovery dvd downloaden en branden.
            Last edited by dorado; 13-11-15, 15:15.

Comment

Lukt het ook op een USB stick want ik zit op een laptop zonder DVD player

Comment

ja gebruik dan Rufus

Comment

Dit gaat'm niet worden, wat doe ik fout? Het bestand is een .iso.old bestand dus hij ziet'm niet als .iso. Ik voer Rufus uit zoals op de screeny?? MAar als ik m'n pc reboot (en als 1e USB boot in de bios zet) start hij gewoon op zonder Recovery ?

Comment

Het is inmiddels gelukt omdat windows weer een nieuwe update met patch uitgevoerd heeft!

Hier m'n probleem;

http://tweakers.net/nieuws/106279/wi...n=Headliner.nl

Alleen zou nu nog wel willen weten hoe het werkt met Rufus? Maar bedankt voor de hulp!

Comment

Je kunt hier de correcte iso's downloaden.
                      (Die eerdere links zijn m.i. niet meer va toepassing)

Hoe werkt Rufus?
                      Dubbelklik op rufus-x.x.exe (x.x staat voor het versie-nummer van Rufus)

Het venster van Gebruikersaccountbeheer verschijnt, klik op Ja om het programma te starten.

De ingeplugde USB-stick wordt automatisch herkend. Indien er meerdere USB-sticks zijn ingeplugd, vergewis je dan ervan dat je de juiste USB-stick selecteert.
                      FreeDos staat standaard ingesteld voor het creëren van een opstartbare USB-stick.
                      Selecteer in het keuzemenu ISO Image.
                      Klik op het cd icoontje en navigeer naar de .iso van de Live CD, selecteer de .iso en klik op Openen.

Verdere wijzigingen zijn niet nodig en klik vervolgens op Start waarna de volgende waarschuwing verschijnt.

Controleer of je de juiste USB-stick hebt geselecteerd, want alle data op de USB-stick gaat verloren bij het aanmaken van de Live USB-stick.
                      Klik vervolgens op OK om met het aanmaken van de Live USB-stick te beginnen.

De USB-stick word geformatteerd, het bestandssysteem aangemaakt en de nodige bestanden worden naar de USB-stick gekopieerd.
                      Wacht geduldig tot dit proces is voltooid.

De Live USB-stick is succesvol aangemaakt, klik op Sluiten om het programma te verlaten en nu kan men, indien dit door de gebruikte hardware wordt ondersteund, opstarten van deze Live USB-stick.

Comment

Thanks voor de goede snelle service nog!

Comment

Working...
                        X