Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blauw scherm bij afsluiten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• typetje
    replied
    Beste MeeCrobe

Zou je hier een topic kunnen openen, lees eerst het sticky topic goed door met de instructies en open je topic met de gevraagde logjes en verwijs ook even naar dit topic wat je hier gestart hebt.

Leave a comment:

• MeeCrobe
    started a topic Blauw scherm bij afsluiten

Blauw scherm bij afsluiten

Goedendag!
    Alweer een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst was, maar ik heb weer een raar probleem.

Zondag tijdens het afsluiten kreeg ik ineens een blauw scherm. Voor het eerst in tijden eigenlijk, maar goed, opnieuw opgestart en weer afgesloten zonder problemen. Vandaag meteen wat drivers geüpdate en met Bluescreenview gekeken waar de fout zat. Deze gaf aan ntoskrnl.exe. Na wat gezoek op internet kon het zijn dat het werkgeheugen corrupt zou zijn. Deze omgeruild (2x4gb) en opgestart met maar 1 reep geheugen zonder resultaat. Zojuist werd het echter nog gekker, terwijl de computer niet in gebruik was begon de cursor te bewegen en opende Firefox, welke naar PayPal navigeerde. Aangezien ik daar inderdaad een account heb, heb ik meteen de internetverbinding verbroken. Hierop kwam het probleem niet meer terug. TDSSkiller gedraaid welke niks kon vinden, nu draait MBAM die 8 bedreigingen heeft gevonden, waarvan 3 met 'Winlogon' te maken hebben en 2 daarvan bevinden zich in C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft Service\winlogon.exe (2x) en de 3e is een registersleutel.
    Ook heb ik geprobeerd om onnodige programma's af te sluiten, hierbij bleek 'Rivatuner' een lastpak. Deze liet zich wel afsluiten om vervolgens doodleuk opnieuw op te starten. Deinstallatie was geen optie, dat ging niet...
    Ik durf hier eigenlijk niks aan te doen zonder professionele hulp.

- Richard
    Last edited by MeeCrobe; 12-04-16, 20:33.
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎