Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan niets typen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan niets typen

Ik probeer op een acer extensa 5635z wat in te typen maar dit gaat niet.
    Er brandt bovenaan bij de aanknop een rood slot met een A er in. Hoe krijg ik deze weg??

Toch kan ik geen tekst intypen.
    Hoe kan dat ??

Toch kan ik geen tekst intypen.
    Hoe kan dat ??

Als ik de capslock indruk gebeurt er niks.
    Welke fn combinatie moet ik gebruiken om dat rode A slotje weg te halen. Fn is dat functietoets??

dorado edit:
    Eigen topic aangemaakt
    Last edited by dorado; 26-07-16, 20:28. Reden: Samen 1 bericht

Hoe dan ook een rode A lijkt me niet dat dit betrekking heeft tot je wifi adapter zoals frank aangeeft. Zal eerder een keyboard lock zijn. Zonder de handleiding op te zoeken (als er al een uitgebreide voor beschikbaar is waar dit in meegenomen wordt) kan het best zo zijn dat er gewoon ergens een knopje op die laptop zit waarmee je de keyboard lock aan en uit kunt zetten. Waarschijnlijk is zo'n knop voorzien van een slot symbooltje. Als er geen losse knop van die aard is betreft het wellicht een Fn + "slot" combinatie voor het schakelen van deze functie.

Ok als ik hiermee de juiste handleiding te pakken heb zie ik enkel dat er een indicatie lampje voor de caps lock functie is. Maar daarmee zou het hele toetsenbord het nog gewoon moeten doen enkel wordt dan in hoofdletters getypt. Wat gebeurt er als je op capslock drukt?
    Last edited by dorado; 25-07-16, 05:20.

Comment

[QUOTE=eNdEmiOn;722721]Greenie dat probleem van jou kun je beter in een eigen onderwerp plaatsen want wat je nu doet wordt het kapen van een ander zijn onderwerp genoemd. Wat natuurlijk niet handig is om 2 problemen door elkaar te gaan lopen behandelen binnen 1 onderwerp.

Hoe dan ook een rode A lijkt me niet dat dit betrekking heeft tot je wifi adapter zoals frank aangeeft. Zal eerder een keyboard lock zijn. Zonder de handleiding op te zoeken (als er al een uitgebreide voor beschikbaar is waar dit in meegenomen wordt) kan het best zo zijn dat er gewoon ergens een knopje op die laptop zit waarmee je de keyboard lock aan en uit kunt zetten. Waarschijnlijk is zo'n knop voorzien van een slot symbooltje. Als er geen losse knop van die aard is betreft het wellicht een Fn + "slot" combinatie voor het schakelen van deze functie.

[[/B]
      Beste Lezer ik kan de CAPSlock niet met een knopje uitzetten,
      Welke FN+slot combinatie is dit dan, misschien als ik die gebruik is het probleem over ??

greenie

Comment

Je kunt de eerste en 2e alinea zoals die nu hierboven staat als 2 losse reacties beschouwen. Volgens die handleiding is er geen Fn + "slot" combo of enig andere vorm beschikbaar om het toetsenbord op slot te doen.

Kom je wel de bios in? Dus als je de laptop opstart staat er waarschijnlijk zoiets als Press ... to enter setup oid in beeld, en of hij dat nog wel pakt. Zo ja kunnen we een toetsenbord defect uitsluiten.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎