Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foutmelding bij poging downloaden Driver Booster.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Foutmelding bij poging downloaden Driver Booster.

Voor het controleren en updaten van drivers werd mij hier een poosje geleden het programma Driver Booster aanbevolen.

Als ik op hun site op "download" klik krijg ik deze waarschuwing:

chrome://ublock0/content/document-blocked.html?details=eyJ1cmwiOiJodHRwOi8vZG93bmxvYWQuY25ldC5jb20vRHJpdmVyLUJvb3N0ZXIvMzAwMC0xODUxM18 0LTc1OTkyNzI1Lmh0bWw/cGFydD1kbC0mc3Viaj1kbCZ0YWc9YnV0dG9uIiwiaG4iOiJkb3dubG9hZC5jbmV0LmNvbSIsImRuIjoiY25ldC5jb20iLCJmYyI6 ImMwXHUwMDBiLlx1MDAwYmRvd25sb2FkLmNuZXQuY29tIiwiZnMiOiJ8fGRvd25sb2FkLmNuZXQuY29tXiRkb2N1bWVudCJ9

Een waarschuwing van uBlock Origin, vanwege Badware risks. https://github.com/gorhill/uBlock/wiki/Badware-risks

Kan ik het negeren en gewoon doorgaan met het downloaden?
    Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Iobit software behoort niet tot de meest betrouwbare software: http://www.nucia.eu/forum/threads/73...are-in-webshop

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt, dorado. Dan gaat het niet door.
      Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Ik lees op internet niet veel positiefs. Hier en daar kun je veel lezen hoe men er over denkt.

Die melding heb ik geen verstand van, maar ik kan met Norton geen onveilige websites ontdekken. Norton waarschuwt als er bedreigingen op die websites/links zijn en dan kun je zien welke bedreigingen dat zijn. Als ik ga downloaden dan controleert Norton die download en indien niet veilig zal Norton de zaak blokkeren. Maar ik ga dat niet proberen.

Drivers moeten komen van de fabrikant en niet van 'third party's' lees ik en drivers is een vak apart. Ik zou altijd herstelpunten maken en onafhankelijke volledige back-ups van de schijf.

Comment

@De Hulk: Jij ook bedankt voor je antwoord en voor de links.
          Ellen

Comment

Working...
          X