Mededeling

Collapse
No announcement yet.

windows 7 update

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Bovenstaande uitgevoerd, maar bij het opnieuw updaten krijg ik de melding dat er 3 belangrijke update's niet geinstalleerd zijn.
    Ik heb geprobeerd ze hier in een txt bestand door te geven zodat je kan zien om welke update's het gaat.

Is het mischien raadzaam om een windows herstel te doen om het allemaal op te lossen, ik heb hier nog een herstel schijf liggen die ik kan gebruiken?

Ik vraag dit maar omdat deze laptop ook zeer langzaam opstart.
    Grtjs jef

windows update.txt

Comment

Klopt over die updatefoutcodes is bijna niets te vinden.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hey dorado, ik heb eens nagekeken en het zijn alleen beveiligings update's die hij niet installeert maar de andere heeft hij geinstalleerd tot vandaag dus dat gaat wel.
        Heb is deze beveiligings update's nodig anders zet ik dit als opgelost.

Ik wil u zeker nog bedanken voor alle hulp en tijd die je hierin gestopt hebt.

Bedankt en tot de volgende keer.

Comment

Deze updates zijn belangrijk en echt nodig.
          Wat ook vaak voorkomt is dat een bepaalde update eerst geïnstalleerd moet worden om een andere update te kunnen installeren. Zou je hier eens e.e.a. aan de slag mee willen?
          Last edited by dorado; 30-04-18, 22:33.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

ik ga het eens proberen

Bedankt

Comment

Hallo dorado,

Alles nog eens geprobeerd maar zonder resultaat, mijn vriend heeft beslist om deze pc voor de kinderen te gebruiken en toch maar een nieuwe te kopen.
              Bij deze nog een van harte bedankt voor uw hulp

Gr jef

Comment

Working...
              X