Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn bureaubladachtergrond blijft zwart, elke thema is gewijzigd in zwart

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn bureaubladachtergrond blijft zwart, elke thema is gewijzigd in zwart

Hoi allemaal,

het probleem is dat ik een zwart achtergrond blijf houden dit lijk ik niet te kunnen veranderen wat voor thema ik ook kies. Hoe los ik dit probleem op?
    Groeten L.H.

Stap 1:

Kijk naar dit artikel.

Stap 2:

Als dat niet werkt, volg dan deze stappen:
    1. Klik op Start
    2. Typ %USERPROFILE%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Themes\ in het zoekveld en druk op enter.
    3. Hernoem “Transcoded wallpaper” in “Transcoded wallpaper.old”.
    4. Herstart je computer en kijk hoe de achtergrond wordt weergegeven.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Wanneer ik stap 2 probeer uit te voeren krijg ik een pop-up melding te zien met de vraag: "wanneer u de extensie wijzigt wordt het bestand mogelijk onbruikbaar. Wilt u toch doorgaan?" Het gaat om een .jpg bestand trouwens. Wat moet ik nu doen?

Overigens zijn al mijn thema's die ik kan kiezen veranderd in zwart dat zie ik terug als mini pictogram. Ik kan alleen het bureaubladachtergrond wijzigen in 1 van de vaste kleuren maar niet in een thema.
      Groeten L.H.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lion Heart Bekijk Berichten
        Wanneer ik stap 2 probeer uit te voeren krijg ik een pop-up melding te zien met de vraag: "wanneer u de extensie wijzigt wordt het bestand mogelijk onbruikbaar. Wilt u toch doorgaan?" Het gaat om een .jpg bestand trouwens. Wat moet ik nu doen?
        Bevestigend reageren en doorgaan.

Comment

Ik heb dat gedaan en mijn laptop daarna herstart, maar helaas het heeft niet geholpen. Wat nu?
          Groeten L.H.

Comment

Probeer Oceanis Change Background Windows 7.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
              Hoi,

Wanneer ik de downloadlink volg om dat zip bestand te krijgen kom ik uit op een site waar ik dat programma/zip bestand niet kan vinden. Ik heb trouwens Windows 7 Ultimate versie en niet starter.
              Groeten L.H.

Comment

Maakt geen ... uit welke Windows versie je hebt en al een systeemherstel via F8 in veilige modus gepleegd naar een datum van voor het probleem?

Comment

Zoals Lion Heart zegt, maakt dat geen ..... uit welke versie je hebt.
                  Je kunt het hier downloaden:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pearl Bekijk Berichten
                    Maakt geen ... uit welke Windows versie je hebt en al een systeemherstel via F8 in veilige modus gepleegd naar een datum van voor het probleem?
                    Ik heb geen systeemherstelpunten denk ik
                    Groeten L.H.

Comment

bedankt Dorado! Ik laat weten hoe het ging.
                      Groeten L.H.

Comment

Ik had het geïnstalleerd, mijn pc daarna herstart maar helaas is mijn bureaubladachtergrond niet vanzelf veranderd en is die hetzelfde gebleven. Misschien een belangrijk detail om te noemen de problemen met mijn bureaubladachtergrond begonnen nadat mijn AV Avira iets vanzelf had gedetecteerd en verwijderd wat agent heet. Is mijn pc misschien toch besmet met iets?
                        Groeten L.H.

Comment

Wanneer er iets gedetecteerd is, altijd eerst langs de Antivirus sectie gaan om malware verder uit te sluiten....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
                            Wanneer er iets gedetecteerd is, altijd eerst langs de Antivirus sectie gaan om malware verder uit te sluiten....
                            Ik dacht dat het niet nodig was, omdat ik daarna ook een scan had gemaakt met malwarebytes anti-malware en die had niks gevonden..

Moet ik als nog even naar die sectie gaan?
                            Groeten L.H.

Comment

Yep. wat mij betreft dringend advies om dit te doen....

Comment

Working...
                              X