Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows wordt niet meer gevonden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows wordt niet meer gevonden

Ik zat lekker rustig even de sims 3 te spelen en een keer, hij hield op met te reageren, taskmanager wou niet openen, windows zelf wou niet open, ik drukte toen op de reset knop van mijn pc en ik kreeg toen het bericht: "Reboot and Select proper Boot device". Dus ik drukte nog een keer op de reset knop om windows gewoon weer te laten starten.

Later starte ik de sims weer op en zelfde gebeurde. Dus ik dacht: Laat ik even wachten, misschien doet hij het uitzichzelf wel weer. na 5 minuten wachten kreeg ik een beetje beeld dat er weer wat beweging in kwam en toen kreeg ik het licht blauwe scherm maar met allemaal witte strepen van pixels erin waardoor alles onleesbaar was alsof het BSoD corrupt was. De PC rebootte en kreeg weer het bericht "Reboot and Select proper Boot device". Ik restart hem en krijg hetzelfde. Volgens mijn bios wordt er eerst gekeken naar mijn C schijf waar ook mijn windows hoort te staan, daarna D, daarna USB en daarna CD.

Ik heb verder nu ook al nog eens zon 10x geprobeert en hij blijft hetzelfde geven. Misschien iemand een idee wat hiervan dan de oorzaak zou kunnen zijn geweest en hoe ik dit kan oplossen en voorkomen in de toekomst.

PS: het was een legale versie van het spel.

Oorspronkelijk geplaatst door Atsuko Bekijk Berichten

Misschien iemand een idee wat hiervan dan de oorzaak zou kunnen zijn geweest

Hoi, Atsuko...

Malware misschien.?

Laat even controleren of je Pc schoon is...

Doorloop dit topic even... http://www.nucia.eu/forum/forums/38-...virusinfecties

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X