Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro werkt niet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Micro werkt niet

Sinds mijn vrouw Windows 8 heeft, heb ik niets dan problemen. Noch de ingebouwde, noch de externe micro werken! Op alles al geduwd, stuurprogramma proberen te updaten, niets werkt! Je kan ook niet zoals bij alle andere Windows naar 'Hardware' om te zien of daar geen kruisje staat! K... OS die Windows 8. Heeft er iemand een idee? Natuurlijk heeft dit gewerkt, maar toen ik langs Skype contact nam met mijn vrouw hoorde ik niets meer! Recorder geprobeerd niets!

Je kan ook niet zoals bij alle andere Windows naar 'Hardware' om te zien of daar geen kruisje staat!
    Ja hoor, dat kan nog steeds.
    Open de eigenschappen van Computer, klik op Apparaatbeheer.

Indien je dat niet ziet, typ dan "Apparaatbeheer" direct in het Windows startscherm.
    Vrijwel alle programma's (door jou geïnstalleerd en Windows-programma's) zijn daar direct zichtbaar en te gebruiken.

Als het al gewerkt heeft denk ik eerder dat het om een instelling gaat..

Het is niet eerlijk om uit onbegrip Windows 8 als "k*t OS" te bestempelen .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Niet eerlijk? Waarom heeft men voor Windows 8 alles anders gemaakt? Dat is zoals in de grootwarenhuizen waar men regelmatig de plaats van de goederen veranderd, zodat je overal moet zoeken! Vertel mij eens wat de afwijking van het klassieke bureaublad VERBETERT aan de werking van Windows? Bedankt voor je hulp, zo kan ik iets terug vinden. Nu kan je zeggen zoek zelf eens, maar het risico dat je daarbij iets fout doet is niet ondenkbaar! Overigens langs het configuratiescherm kon ik ook naar die geluidsinstellingen zien, en alles gaf 'het toestel werkt correct'. Maar toch bedankt voor je hulp op een zondagavond!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
        Waarom heeft men voor Windows 8 alles anders gemaakt?

@theo2602...

Je kunt het weer een beetje bekend maken...

Met deze gelijk door naar het bureaublad... http://www.techzine.nl/tweaks/650/wi...opstarten.html

Zal je Vrouw ook blij mee zijn...

Last edited by Seven of Nine; 16-09-13, 06:49.

Comment

Sinds mijn vrouw Windows 8 heeft, heb ik niets dan problemen. Noch de ingebouwde, noch de externe micro werken! Op alles al geduwd, stuurprogramma proberen te updaten, niets werkt! Je kan ook niet zoals bij alle andere Windows naar 'Hardware' om te zien of daar geen kruisje staat! K... OS die Windows 8. Heeft er iemand een idee? Natuurlijk heeft dit gewerkt, maar toen ik langs Skype contact nam met mijn vrouw hoorde ik niets meer! Recorder geprobeerd niets!

Kan ook een kwestie van aanwezige Malware zijn...

Is er degelijke beveiliging aanwezig op de Windows 8 Pc...

Comment

Avast, SG en Spyblaster en regelmatige check met Adaware!

Comment

Het probleem raakt niet opgelost. Apparaat werkt correct, geen beter stuurprogramma! Maar werkt dus niet!

Comment

Er komt nog bij dat, wanneer ik de micro in gang krijg (hoe?) ik door de koptelefoon ook mijn eigen hoor praten. Terwijl ik normaal toch enkel het binnenkomende geluid zou mogen horen!

Comment

en regelmatige check met Adaware!

Ik zou Adaware verwijderen en regelmatig met deze 2 chekken...

http://www.emsisoft.nl/nl/software/e...ign=news130711

http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/

( Beide altijd voor gebruik Updaten... )

En als je echt zeker wilt weten of er geen malware aanwezig is, moet je even naar het volgende topic gaan...

http://www.nucia.eu/forum/forums/38-...virusinfecties

Comment

Merel Sorry, maar ik geloof niet in een virus. Ik heb gescand met Malwarebytes (het eerste wat je moet doen voor het virusbeleid van Nucia) en vind niets! Wat Avast betreft die is me aangeraden door Emphyrio en daar heb ik nogal vertrouwen in. Het heeft iets met de instellingen of de hardware te maken.

Comment

1. Klik in de rechterkant van de taakbalk met je rechtermuis op het geluidicoontje en klik op 'opnameapparaten'.
                      2. Hier staan als het goed is een aantal apparaten. Zo niet, dan moet je even met je rechtermuisknop 'Uitgeschakelde-' en 'Niet-aangesloten apparaten weergeven' aanzetten.
                      3. Ik ga er vanuit dat je een microfoon met een normale plug bedoeld, zo'n 3,5" jackplug. Dat is, afhankelijk van of je de aansluiting voorop je PC gebruikt of achterop je PC, resp. Front Mic en Microfoon. Zorg ervoor dat dat apparaat ingeschakeld is.
                      4. Mocht dat nog niet het probleem verholpen hebben, selecteer dan het juiste apparaat en klik op de knop eigenschappen. Ga naar het tabblad Niveaus en zet daar de microfoon harder, en, indien mogelijk, versterk je hem. Neem als vuistregel dat de balkjes die je ziet bij je microfoon in het eerste scherm bij een normaal gesprek tussen de twee en de drie balkjes moet uitslaan.

En dat je je eigen stem hoort, kun je uitzetten door in het tabblad 'Luisteren' het vinkje bij 'Naar dit apparaat luisteren' weg te halen.

Comment

Naarden4ever, je zal al gedacht hebben dat ik weer zo'n boer was die plots niet meer reageert. Ik was er even een week tussen uit en zal jouw reactie zo spoedig mogelijk bekijken!

Comment

Ik heb je tekst gelezen, en al wat daar staat heb ik al gedaan. Ik vermoed dat het een soort hardware probleem is, want soms heb ik het met de micro, soms met het beeld. Hij is nog in garantie, dus desnoods terug doen! PS nu werkt het weer allemaal!
                          Zonder dat ik iets gedaan heb!

Comment

Hello Narden 4ever, het wegvinken zorgde inderdaad er voor dat ik mezelf niet meer hoorde. Maar het eigenlijk probleem dat de micro zonder reden niet werkt blijft. Ik spreek dan zowel over de ingebouwde als over een externe micro! Alles geeft aan 'dit toestel werkt perfect', er zijn geen nieuw sturprogramma's enz.

Comment

Het grootste probleem is dat je in die stomme Windows 8 niet terug vindt wat in de vorige versies stond. Daar tikte men op de taakbalk op de luidspreker en dan ging de volumeregeling open. Men kon dan kiezen tussen afspelen en opnemen en dan kwamen er allemaal schuifjes waarmee men alle mogelijke ingangen kon sluiten, openen, harder of stiller zetten! In W8 vind ik dat niet

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X