Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows 8.1 update

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows 8.1 update

Hallo,

getracht de update uit te voeren naar windows 8.1. Helaas 2 maal dezelfde foutmelding gekregen: 0xC1900101-0x4000D Op internet aan het spitten geweest maar daar is niet veel te vinden wat aan kan geven waar deze foutmelding mee te maken heeft. Het terugzetten naar windows 8 is wel goed gegaan dus het systaam werkt nog wel. Wie kan me op weg helpen met deze foutmelding????

vr groeten
    Ruski

Resultaten van Microsoft?

Oorspronkelijk geplaatst door ruski Bekijk Berichten
    Helaas 2 maal dezelfde foutmelding gekregen: 0xC1900101-0x4000D
    Je bent niet de enige met dat probleem: Microsoft Community "0xC1900101 - 0x4000D". Heb je daar niets aan?
    Met vriendelijke groet.
    Microsoft Pro W10 Win 10 Win10 Windows 7 Windows 8.1
    Surf bewust en voorkom misbruik. Ken het web. Onbetrouwbare sites immuniseren. Installeer geen malware. Scan (verdachte) bestanden en analyseer de overeenkomst(en). Let op de privacy. Monitor providers. Klaag over spam. Lees de huisregels. Internet veilig.

sigpic

Comment

Hallo Indicium,

op die pagina was ik inderdaad ook aanbeland na de foutcode gegoogled te hebben. Maar daar word je niet veel wijzer van. Helaas. In elk geval bedankt voor de tip

vr groeten
      Dion

Comment

Hallo allemaal,

zoals het er nu uitziet lijkt het een probleem te zijn met de Eset Smart security program. Ik heb versie 7 en die houd niet van windows 8.1.
        Ik heb een volledige nieuwe installatie moeten doen. Ga vandaag proberen 8.1 er op te zetten en dan de gok maar weer eens wagen met de laatste versie van eset smart security.

greetz
        Ruski

Comment

Voor alle zekerheid enkele maanden wachten? Misschien komen ze dan nog wat verder tegemoet aan de klachten.iet enkel de bol terug tevoorschijn toveren, maar alles wat er bij de vorige versies achter zat.

Comment

Hallo,

windows 8.1 geinstalleerd. Installatie zonder problemen. Ware het niet dat de relatie met virusscanneers geen beste is.
            ESET 7 probleem. Avast Inetrnet security 2014 probleem. AVG Internet security 2014 werkte wel zoals het hoort (althans tot nu).

Dus wees gewaarschuwd als je windows 8.1 wil installeren en voorkom een hoop ellende.

greetz
            Dion

Comment

Wat je in zulke gevallen nog wel eens kunt doen is de virusscanner verwijderen, de update installeren zonder actieve scanner (let bij een open internetverbinding wel op je beveiliging) en na de update opnieuw installeren.

Desalniettemin doe je er altijd verstandig aan te controleren bij de fabrikant of het product wel compatible is.. Meestal komt er snel een update voor uit.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Zoals ik al schreef wil ik met Windows 8.1 enkele maanden wachten. Nu komt er plots een banner die vraagt om te updaten. Er is enkel een keuze van 'ga naar store', en daar kan je er dan terug uit. Voor mij geen probleem, maar wel voor mijn vrouw, van wie eigenlijk die laptop met Windows 8 is. Kan ik dat verschijnen van die vraag vermijden?

Comment

Normaliter zijn er voor bedrijven tools om grote updates zoals service packs en Internet Explorer updates (tijdelijk) te blokkeren.
                  Ik heb al even gezocht maar kan die voor Windows 8.1 zo snel niet vinden. Dit komt denk ik mede omdat 8.1 niet automatisch wordt geïnstalleerd maar slechts wordt aangeboden.

Volgens mij is die er ditmaal ook niet omdat de manier van verspreiding verschilt met voorgaande updates.

Oorspronkelijk geplaatst door http://www.theregister.co.uk/2013/10/17/windows_81_update_what_to_know/
                  It actually goes further than that, though. "Consumers" here really means any copies of Windows 8 that weren't purchased through Microsoft's Volume Licensing programs. So a small business with 20 PCs to upgrade, for example, will have to do them one at a time via the Windows Store – so that's 20 separate 3.5GB downloads.

Enterprise customers have it a little easier. The installation media for Volume Licensing (VL) versions of Windows 8.1 can do in-place updates over existing Windows 8 installs, so admins won't need to download the update again for every PC that needs to be upgraded.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Bedankt, dus telkens beslissen.

Comment

Graag gedaan.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X