Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van windows 8.1 terug naar windows 8

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• van windows 8.1 terug naar windows 8

Hallo,

een aantal dagen geleden heb ik Windows 8 geupdated naar Windows 8.1. Geen succes, mijn pc van nog geen jaar oud lijdt sindsdien aan allerlei kwaaltjes. Plots kreeg ik geluidsproblemen (ondertussen opgelost), start mijn pc een heel stuk trager op, werkt bluetooth niet meer en moet ik na slaapstand telkens opnieuw opstarten om een wifi-netwerk te vinden. Ik wil graag terug naar Windows 8, of er toch op z'n minst voor zorgen dat mijn pc weer normaal functioneert. Is er iets mis?

Hopelijk kan iemand me helpen.
    Alvast bedankt.

Besturingssysteem: Windows 8.1 Pro 64-bit
    Processor: Intel Core i5 3210M @ 2.50GHz
    RAM: 8,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 798MHz
    Grafisch: 1024MBNVIDIA GeForce GT 630M
    Last edited by dorado; 28-12-13, 20:22. Reden: HJT log weggehaald; dit wordt hier niet behandeld

Als Windows 8 bij uw pc is geleverd, kunt u deze versie mogelijk terugzetten naar Windows 8 door uw pc te vernieuwen. Uw persoonlijke bestanden blijven behouden maar apps die oorspronkelijk niet op uw pc waren geïnstalleerd, moeten opnieuw worden geïnstalleerd. Zie Uw pc herstellen of vernieuwen, of een fabrieksherstel uitvoeren voor meer informatie.

Als u Windows 7, Windows Vista of Windows XP uitvoert, moet u de vorige versie van Windows opnieuw installeren via het herstelmedium of installatiemedium dat bij uw pc is geleverd (gewoonlijk een dvd).

Als u geen herstelmedium hebt, kunt u voordat u een update uitvoert, een herstelmedium maken vanaf de herstelpartitie op uw pc met behulp van door uw pc-fabrikant geleverde software. Raadpleeg voor meer informatie de pagina Ondersteuning op de website van uw pc-fabrikant. Nadat u Windows 8.1 hebt geïnstalleerd, kunt u de herstelpartitie op uw pc niet meer gebruiken om een vorige versie van Windows te herstellen.

[email protected]
    Houston we have a problem ...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X