Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ben windows 8.1 aan het configureren help!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ben windows 8.1 aan het configureren help!

Ik kom nog veel problemen tegen graag wat tips om mijn weg te vinden in dit doolhof. Kan ik b.v. wachtwoorden uitschakelen.
    Last edited by dorado; 30-01-14, 10:21. Reden: interpunctie

http://www.windowswebwereld.nl/windows-8-1/

Je kan ook de "Godmode" gebruiken om je win 8.1 volledig naar je hand te zetten.
    Wees toch echter voorzichtig als je ""een leek " bent op dat gebied !

http://social.technet.microsoft.com/...w8itprogeneral

Hier kan je de install voor Godmode downloaden :
    http://mygodmode.sourceforge.net/

[email protected]

²
    Houston we have a problem ...

Comment

Bedankt ik ga deze links bekijken ben alweer iets verder.

Ik kan b.v. bluetooth wel verwijderen maar ik kan het nergens vinden.

Comment

http://computertotaal.nl/apps-softwa...et-weten-61964

[email protected]
        Houston we have a problem ...

Comment

Bedankt, het lijkt alsof ze overal een puzzel van maken.

Comment

Kun je me nog een keer helpen,
            ik heb outlook geselecteerd en krijg nu een bericht terug van iets wat ik op zeelandnet wil kopen.
            Het is dus geen adres wat ik heb opgeslagen.
            Ik wil een antwoord geven, maar hier komen problemen hij accepteert dit adres niet het staat niet opgeslagen bij mijn e-mail contacten
            dat wil ik ook niet het is maar eenmalig.
            Ik heb al een paar keer een test gedaan naar een eigen e-mail adres en dit word keurig doorgezonden naar mijn nieuwe e-mail adres.
            Ik begrijp dit systeem niet overal kom ik problemen tegen niets werkt meer zoals voorheen terwijl het systeem op de achtergrond precies het zelfde is, daar ben ik inmiddels wel achter.

Comment

Als ik dit allemaal lees weet ik het helemaal niet meer. In de Windows 8 op mijn vrouw haar laptop komt regelmatig de vraag om te updaten naar 8.1. Maar ik ben geen held in die zaken dus mijn vraag zou ik het wel doen? Kan dat hier beantwoord worden of moet ik een nieuwe vraag stellen?

Comment

Hier staat beschreven hoe je de Windows 8.1 update met je lokale account kunt installeren.
                Last edited by dorado; 20-12-13, 08:12.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Mijn vraag is: zou ik het als 'niet zo goed' aandurven, gezien de problemen waarover hier geschreven wordtOf zou ik liever nog wat wachten tot het probleemloos loopt?

Comment

@Theo2602

lk zelf zou wachten ik heb spijt maar ik kon niet anders ook het e-mail programma is een ramp ik heb bij recenties gelezen dat sommige geen e-mail meer kunnen gebruiken.
                    Ook lopen programma, s vast ik heb al 3x een herstelprogramma gebruikt.

Comment

[email protected]

Ik heb eerst mijn oude locatie gebruikt bij het aanmelden dit is een pop account hier kan microSOFT niet mee werken.

Comment

Theo,

ik zou dit ten zeerste afraden.
                        Ik heb weken aan een stuk problemen gehad om alles fatsoenlijk weer te kunnen doen werken na de upgrade naar Windows 8.1
                        Gisteren een update uitgevoerd en het is weer van dat ... geen printer meer te vinden, en misschien nog andere problemen die gaan opduiken.

Met versie 8 heb ik nooit problemen gehad, dus waarom upgraden ?

Groeten

Comment

Bedankt, dat verwachtte ik al.

Comment

Ik heb jaren lang met win xp gewerkt het was voor mij een hele omschakeling.

Hoe hij het voorelkaar gekregen weet ik niet maar op mijn tablet kan ik nu ineens ook mijn e-mail berichten lezen terwijl die nog ingesteld stond op mijn oude e-mail adres. Microsoft kon hier niet mee werken dus heb ik alles laten doorsturen naar mijn nieuw aangemaakte postbox. Via een oude laptop kon ik zien dat er geen berichten meer door kwamen op het oude adres.
                            Blijkbaar is mijn tablet slimmer.

[email protected] zou ik eerst Thunderbird installeren en daarna pas outlook de-installeren of gaat dit mis?
                            Last edited by berma; 20-12-13, 15:32. Reden: toevoeging

Comment

Working...
                            X