Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met welke software map beveiligen ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Met welke software map beveiligen ?

Ik heb een pc met windows 8.1, een pc met windows xp, een laptop met 8.1 en een tablet met Android.
    Hier staat overal dropbox op.
    Bij diefstal is de tablet geen probleem want daar is Dropbox zelf beveiligd en staan de bestanden online en niet op de tablet.
    Maar voor mijn laptop of pc maak ik me meer zorgen.
    Vandaar zoek ik een progje om een bepaalde map van dropbox te beveiligen door encryptie en een paswoord.
    Weet iemand een goed gratis progje hiervoor ?

Dit is wss interessant materiaal.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Als je je tegen diefstal van het apparaat wilt beschermen maak je het beste gebruik van volledige versleuteling van de harde schijf. Dit is veiliger (en in principe eenvoudiger) dan een enkele map.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik maak er een zipbestand van, daar kan je ook een paswoord in zetten.

Comment

Dat is correct; als het gaat om enkele bestanden of mappen is dat een optie .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik ga de mogelijkheden eens bekijken.
            Heel de schijf hoeft zeker niet, het is enkel een map van enkele mb's met persoonlijke exel en word bestanden in die ik wil beveiligen.
            De map moet ook heel makkelijk toegankelijk zijn daar ik deze vaker per dag gebruik.
            De gegevens in de bestanden worden ook regelmatig aangepast.

Comment

Als je het niet moest weten: rechts klikken op de map. ADD TO ARCHIVE links onder klikken op SET PASSWORD

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X