Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reparatie Windows 8.1 mislukt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Reparatie Windows 8.1 mislukt

Zoon heeft net paar weken nieuwe computer, met ssd-schijf erin, harde schijf en windows 8.1. Vanmiddag startte hij die op en sloeg het beeld zwart. Alleen het pijltje bewoon nog. Nog een keer opgestart en hij kwam iets verder. Het bureaublad verscheen, maar als een soort knipperlicht: weg, terug, weg terug. In de veilige modus opgestart, maar kreeg niet de lijst met opstartinstellingen, zoals bij een van de andere leden van dit forum, wel een aantal anders uitziende mogelijkheden, waaronder pc vernieuwen zonder dat bestanden verloren gaan. Dat gedaan, maar werkte niet. Kreeg opeens de mogelijkheid de desktop op een een herstelpunt eerder te zetten, maar dat werkte ook niet. Kreeg de melding dat dit was mislukt. Kortom: niets werkte. Ik denk nu dat een harde schijf is gecrasht, maar vraag me af of fabrieksinstellingen herstellen nog een optie is.
    De vraag is dus: terug naar de winkel of als leek de fabrieksinstellingen terugzetten.

Je kan trachten de pc naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

En als ik de computer in reparatie breng, zullen ze niet veel anders/beters doen? Bijvoorbeeld de harde schijf kopiëren en zo bewaren wat anders bij terugzetten in de fabrieksinstelling verloren zou gaan?

Comment

Dat kunnen ze doen (als je een goede pc boer hebt).
        Malware Research Enginee[email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Verschijnt de merknaam van de computer nog, direct na het opstarten?

Zo ja, dan is waarschijnlijk/misschien een eRecovery vanaf een verborgen partitie nog mogelijk door een (merkafhankelijke) toets(encombinatie) in te drukken.

Dat is trouwens hetzelfde als "terugzetten naar de fabrieksinstellingen" wat Emphyrio voorstelt.

Comment

De merknaam verschijnt inderdaad nog (HP), maar zou niet weten welke toetsencombinatie ik dan moet gebruiken. Inmiddels winkel gebeld en die verklaarden dat terugzetten naar de fabrieksinstelling beter via hen kan gebeuren. Valt nog binnen de garantie, dus denk dat ik dat dan maar doe.

Comment

Volgens mij is het bij HP F11. Zodra HP verschijnt F11 indrukken.

Probeert u het eens vrijblijvend. Er kan niets mis gaan als het niet werkt.

Comment

reparatie windows 8.1 mislukt

Terug naar fabrieksinstellingen gedaan en het lukte. Toen liep ie weer vast en toen erachter gekomen, dat een usb-stick in de computer kapot was of zo. Die eruit gelaten en alles loopt weer als een trein. Dank voor de hulp.

Comment

Working...
                X