Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laptop hangt vast na reset

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop hangt vast na reset

Hey,

ik heb onlangs mijn laptop gereset omdat ik vond dat hij traag werkte toen ik aan het gamen was, maar sinds ik via hier
    , sindsdien blijft hij vast hangen bijvoorbeeld als ik windows update via configuratiescherm wou doen dus heb ik advies genomen van een vriend heb ik dus nog is hetzelfde gedaan, ennu wou ik op internet live een serie volgen en begon me scherm vast te hangen had ook soms is dat als ik paar google chrome tabbladen open heb dat hij is 5-10 seconden vast hing dat had ik ook niet voor de reset die ik gedaan heb.

Weet iemand wat ik hier tegen zou kunnen doen ?

Laptop info:

Dankje
    Skwer

Waarschijnlijk kwestie van een en ander op te schonen:

1. Met "Flush DNS" worden namelijk de opgeslagen DNS gegevens uit de cache verwijderd.

Ga naar start → uitvoeren of type het volgende commando in het zoekvenster van het startmenu CMD
    • Typ in het zwarte scherm het volgende: ipconfig /flushdns
    • Klik op enter.

2. Download of Update Ccleaner

Start CCleaner op.

• Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Opties
    • Selecteer het tabblad Geavanceerd
    • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
    • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
    • Selecteer het tabblad Instellingen
    • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
    • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
    • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
    • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
    • Klik op Scan naar problemen.
    • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ja, heb deze stappen toegepast en toen ben ik op de website geweest waar me laptop vast liep, gebeurde er niks meer en opeens ga ik eens op een website van een vriend loopt hij vast dus start ik hem opnieuw op ga ik weer naar die website loopt hij weer vast :/
      Last edited by dorado; 10-05-14, 19:53. Reden: quote verwijderd

Comment

Start selectief op om te diagnosticeren wat nu precies de vastloper veroorzaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
          Start selectief op om te diagnosticeren wat nu precies de vastloper veroorzaakt.
          moet ik elk service één voor één aan doen en opnieuw opstarten? want ziet er wel heel lang uit als je die hele lijst moet doen

Comment

Het is niet anders
            ik zou alles uitvinken en dan vervolgens 5 tegelijk inschakelen. Merk je geen verschil, kun je door & merk je wel verschil, is het probleem in een van die 5 services welk je dan vervolgens nog moet natrekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
              Het is niet anders
              ik zou alles uitvinken en dan vervolgens 5 tegelijk inschakelen. Merk je geen verschil, kun je door & merk je wel verschil, is het probleem in een van die 5 services welk je dan vervolgens nog moet natrekken.
              Ja, zou sneller gaan

Comment

Working...
              X