Mededeling

Collapse
No announcement yet.

venster bij verplaatsen van foto "u dient administrator machtigingen op te geven om dit bestand te kunnen verplaatsen"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• venster bij verplaatsen van foto "u dient administrator machtigingen op te geven om dit bestand te kunnen verplaatsen"

Ik snap van die windows 8 niets meer in windows xp had ik dat niet ik ben nu foto's aan het verplaatsen knippen en plakken van externe harde schijf naar een mapje op mijn bureaublad telkens ik dat doe krijg ik een venster waar op staat "u dient administrator machtigingen op te geven om dit bestand te kunnen verplaatsen" hoe kan ik dat venster weg hebben zodat het me rechtstreeks lukt ?
    Windows 8 is toch ingewikkeldere dan xp ze ik kan er niet aan wennen.
    Alvast bedankt

Je moet de schijfrechten omzetten naar die van je windows 8:
    1: klik met de rechtermuisknop op de map die je wil overplaatsen.
    2: klik op eigenschappen
    3: ga naar het tabblad beveiliging.
    4: klik op geavanceerd
    5: ga naar het tabblad: effectieve toegang
    6: als er een vakje staat met: u moet de leesmachtigingen beheren om de eigenschappen van dit object te kunnen bekijken, klik je op doorgaan.
    7: klik op de blauwe tekst: "een gebruiker selecteren"
    8: vul de naam van je windows account in en klik op "ok"
    9: ga naar het tabblad "machtigingen"
    10: druk op toevoegen.
    11: klik op: "Een principal selecteren"
    12: vul de naam van je windows account in en klik op "ok"
    13: vink: "volledig beheer" aan en druk op "ok""
    14: druk op "toepassen" en daarna op "ok" en daarna weer op "ok"

Nu kan je de bestanden allemaal verplaatsen en ermee doen wat je wilt
    een goede tip voor het milieu: bespaar water...

drink bier

Comment

Je moet de schijfrechten omzetten naar die van je windows 8:
      1: klik met de rechtermuisknop op de map die je wil overplaatsen.
      2: klik op eigenschappen
      3: ga naar het tabblad beveiliging.
      4: klik op geavanceerd
      5: ga naar het tabblad: effectieve toegang

Tot daar lukt het maar dan loop ik vast

Comment

6: als er een vakje staat met: u moet de leesmachtigingen beheren om de eigenschappen van dit object te kunnen bekijken, klik je op doorgaan. Dat staat er nergens

Comment

klik op de blauwe tekst: "een gebruiker selecteren" daar klik ik op nu heb ik een venster objecttypen gebruiker groep op deze locatie asuspc en geef de namen van de objecten op voorbeelden raak er maar uit wijs in welk vak ik iets moet gaan invullen. Ook nog een probleem is dat ik op de externe harde schijf in de mappen geen enkele afbeelding die bv op zijn kop gescand is kan recht draaien ik moet die afbeelding gaan zetten op mijn bureaublad en daar kan ik die foto dan wel om draaien allemaal raar ze in windows xp lukte dat allemaal vanzelf. Heb al spijt dat ik die windows 8 pc gekocht heb zitten enorm veel fouten in.

Comment

Ik kan enkel in dat onderste vak mijn naam invullen maar als ik daar dat invul dan krijg ik een venster metGebruiker of Groep selecteren het object gebruiker groep met de naam mijn naam dus kan niet worden gevonden
            Last edited by jeke; 14-05-14, 20:57.

Comment

het straat op met die pc wie hem wil kopen mag weg ik koppel mijn windows xp terug aan. Veel gemakkelijker.

Comment

illigale windows = illigale ondersteuning van experts

drink bier

Comment

Jeke, ik wil niet heel moeilijk doen hoor, maar als je die stappen van mij doorleest, kom je er hoe dan ook uit. Ik vertel geen onzin.

Andere mensen op dit forum zijn wat strenger met illigale windows dan ik, maar dat betekent niet dat als je simpelweg niet luistert naar wat ik neerzet, je dan niet moet gaan klagen dat het niet werkt.

Windows 8 heeft geen fouten, integendeel. Sommige dingen zijn misschien niet zo handig opgezet, maar windows XP is intussen éne rampenbak aan het worden zonder ondersteuning.

Als je eigenwijs wilt blijven doen, moet je dat vooral doen, maar ga dan niet klagen dat iets niet werkt, je vervolgens niet wil luisteren naar hoe je het wel moet oplossen en daarna gaat klagen dat windows 8 afschuwelijk is en je op windows XP wil blijven werken.

Wij zijn een forum dat mensen helpt, niet wat luistert naar de klachten van mensen.

drink bier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timoboontjuh Bekijk Berichten
                    illigale windows = illigale ondersteuning van experts
                    Nee, op dit forum wordt géén illegale Windows ondersteund.
                    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
                      Nee, op dit forum wordt géén illegale Windows ondersteund.
                      Hier bedoelde ik ook mee te zeggen dat wij geen illigale ondersteuning geven

drink bier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timoboontjuh Bekijk Berichten
                        Hier bedoelde ik ook mee te zeggen dat wij geen illigale ondersteuning geven
                        Dat is dan nu duidelijker
                        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Ik heb al van alles geprobeerd geraak er niet uit wijs hoor. En in xp werkt die schijf perfect hoe kan dat dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeke Bekijk Berichten
                            Ik kan enkel in dat onderste vak mijn naam invullen maar als ik daar dat invul dan krijg ik een venster metGebruiker of Groep selecteren het object gebruiker groep met de naam mijn naam dus kan niet worden gevonden [ATTACH=CONFIG]12976[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]12976[/ATTACH]
                            Waar moet ik mijn naam in vullen vertel me dat eens zie wat ik zie. Alvast bedankt.

Comment

Ik heb geen illegale windows die desktop komt van een pc winkel en is nieuw gekocht 1480 euro aan gegoven waar ik al spijt van heb want de helft werkt niet meer. Ik werk veel met foto's sorteren zelfs dat lukt niet meer in een map door ze te slepen en als ik 300 foto's telkens moet een naam gaan geven dan ben ik komende week nog aan het hernoemen.

Comment

Working...
                              X