Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik word GEK van Window 8 en zijn fouten!! (Hulp gevraagd!)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik word GEK van Window 8 en zijn fouten!! (Hulp gevraagd!)

Ik heb mijn laptop voor de zoveelste keer opnieuw ingesteld naar de fabrieksinstellingen. (HP Herstel Functie) alle drivers weer netjes geupdate je kent het wel.

Toch blijk ik de fouten van windows 8 houden (na hun oh zo vriendelijke automatische updates)
    Ik krijg na enkele minuten. laten we vast houden een half uur een fout melding van microsoft.

Een venstertje opent dan en zegt dat een applicatie is gestopt met werken, Welk Applicatie het is staat er niet. wel staan er 2 keuzes. beindigen en wachten. echter bevriest mijn laptop vrijwel direct en loopt het hele zooitje vast. ik word hier echt gek van.

Hallo WayTooBad,

Ik snap dat het heel vervelend is dat je foutmeldingen krijgt, maar je kan ook goed begrijpen dat wij niets kunnen begrijpen van een lege foutmelding die toevallig in beeld komt

Als je op beeindigen klikt, wat gebeurt er dan precies? Wat bedoel je met "het hele zooitje"? Heb je speciale programma's geinstalleerd of heb je een bepaald programma van de HP software verwijderd?
    een goede tip voor het milieu: bespaar water...

drink bier

Comment

Te checken oorzaken die ten grondslag kunnen liggen aan willekeurig bevriezen:

1. Check het Windows logboek. Combineer [wndowstoets & r] → typ: eventvwr.msc
        Klik op Windowslogboeken → Systeem. Klik rechts op Huidig logboek filteren Klik hier Kritiek en Fout aan.
      2. Check het geheugen van de computer met Memtest86. Brand iso op een cd en start de computer hiermee op en voer de diagnostiek uit.
      3. Combineer [windowstoets & r] → typ: devmgmt.msc. Schakel hier 1-voor-1 de USB, netwerkadapter en andere apparaten uit om er achter te komen wat de veroorzaker is van het probleem.
      4. Update de stuurprogramma's, BIOS en de Windows updates
      5. Repareer Windows. Start up met de installatieschijf → Opdrachtregel. Typ hier:
        • chkdsk c:\ /r &
        • sfc /scannow

6. Voer een schone opstart uit om de veroorzaker te ontdekken.
      7. Pas de energie-instellingen aan. Combineer [windowstoets & ] → typ: powercfg.cpl. Klik op "Schema-instellingen wijzigen" → "Geavanceerde energie-instellingen wijzigen".
        Klik hier en schakel uit: beide Herstart om te kijken of het probleem is opgelost.
        • Instellingen voor selectieve USB-onderbreking &
        • Link Power State Management

Probeer eerst eens nr. 6 zou ik willen voorstellen.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timoboontjuh Bekijk Berichten
        Hallo WayTooBad,

Ik snap dat het heel vervelend is dat je foutmeldingen krijgt, maar je kan ook goed begrijpen dat wij niets kunnen begrijpen van een lege foutmelding die toevallig in beeld komt

Als je op beeindigen klikt, wat gebeurt er dan precies? Wat bedoel je met "het hele zooitje"? Heb je speciale programma's geinstalleerd of heb je een bepaald programma van de HP software verwijderd?
        Ik heb een punt gevonden. Het blijkt om Firefox te gaan wat vast loopt. Daar door komt er een Microft schermpje naar voren die dus die melding weergeeft dat het programma gestopt is met werken. Voordat je er op kan klikken loopt eigelijk al heel de laptop vast en moet ik dus herstarten om mijn laptop weer functioneel te kunnen gebruiken.

Comment

Verwijder
          • Firefox &
          • Mozilla Maintenance service
          via Start → Configuratiescherm → Een programma verwijderenLet hier op het aanvinken van het wissen Mijn persoonlijke gegevens en aanpassingen van Firefox verwijderen

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
          X