Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows 8.1 openen met .swf bestand heeft een icoon van adobe reader

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows 8.1 openen met .swf bestand heeft een icoon van adobe reader

Ik heb weer iets met een verkeerd programma zitten openen.
    Nu zit ik wel met een probleem ik zoiu dus windows 8.1 opnieuw willen instellen zodat alles terug normaal is heb al een systeemherstel uigevoerd naar een dag eerder maar tevergeefs blijft dat icoon nu zo.
    Zie foto.

Ik werk met Windows 8.1 systeem en zou dus die openen met aanbevolen apps allemaal eruit willen want dat werkt toch allemaal niet.

Comment

Hier kun je bestandsassocatie oplossingen downloaden voor verschillende besturingssystemen:
      Windows XP
      Windows Vista

Windows 7
      Windows 8

Klik op de bestandsassocatielink die voor jou van toepassing is en, indien van toepassing, pak deze uit op het bureaublad.
      Als het een .exe en een .lnk bestand betreft, moet je ze allebei downloaden. Rechtsklik het bestand en kies voor Samenvoegen

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

.swf staat er niet tussen mag ik die voledige map dan verwijderen in register want daar staan nog dingen tussen zoals .5 enz in.

Comment

Probeer eerst .exe en .lnk​.

Comment

zal eens proberen

Comment

EN waar vind ik .exe ik kan alleen openen met app programma's exe staat daar niet tussen

Comment

• Download hier de exe fix
                • Download hier de.lnk fix
                • Enter of dubbelklik beide bestanden en herstart

Comment

.swf bestand is toch flash maar als ik op fmashplayer installeren klik dan komt erop dat flash al in windows8.1 zit.

Comment

Oh antwoord niet gezien ok ik download.

Comment

ok gedownload en gedubbelklikt en herstart gedaan en nu heeft dat icoon .swf nog steeds de onjuiste afbeelding.

Comment

Ter alle duidelijkheid

Comment

Dat icoon was eerst zoals de andere icoons zie deze afbeelding dus wit.

Comment

En vroeger met windows xp gooide ik als ik problemen had alles eraf en herinstalleerde ik alles maar met windows8.1 durf ik er niet aan te beginnen ik weet niet eens welke drivers ik achteraf moet gaan herinstalleren dit is geen fabriekspc dit is een pc die zelf in elkaar gestoken is. Anders had ik dit al lang gedaan.

Comment

Rechtsklik een SWF file.
                              Open met/kies standaardprogrramma.
                              Zoek naar c:\windows\system32\macromed\flash.ocx (Vink Dit type bestand altijd met dit programma openen) Enter

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎