Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fout bij configureren van Windows onderdelen wijzigingen ongedaan maken. Schakel computer niet uit

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fout bij configureren van Windows onderdelen wijzigingen ongedaan maken. Schakel computer niet uit

Onlangs hep ik mijn laptop met Windows 8 opgeschoond met fabrieksherstel.
    Dit ging goed. Daarna kreeg ik een melding van Windows update voor ongeveer 100 updates. Na deze te hebben geïnstalleerd heb ik de laptop opnieuw opgestart.

Na opstarten kreeg ik een blauwe scherm met de volgende melding:

Fout bij configureren van Windows onderdelen wijzigingen ongedaan maken. Schakel computer niet uit.

Ik ben nu inmiddels al vier uur verder en zie geen verandering. Ik heb al herstarten geprobeerd. Herstarten met herstel cd helpt niet. Met f8 ook niet. Ik krijg alleen maar een blauwe scherm met deze melding. (Deze bericht schrijf ik met mijn telefoon sorry voor eventuele fouten)
    Wie kan mij helpen?
    Last edited by Cikota; 22-07-14, 22:21.

Zelfde probleem

Hey, ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe heb jij dit opgelost?

Comment

Probeer de computer eens op te starten van de Windows 8 Herstel DVD, hiermee kan je via "PC Problemen oplossen" de computer opnieuw installeren of herstellen via systeemherstel. Laat maar even weten of dit wel lukt.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
      X