Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rare foto in mijn windowsmediaplayer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• rare foto in mijn windowsmediaplayer

Hallo,
    ik digitaliseer altijd muziek van plaatjes naar mp3 bestanden via mijn ikey.
    Telkens ik een mp 3 bestand op mijn bureaublad plaatst komt er tijdens het afspelen een foto van een lp in.

Verplaats ik het mp3 bestand naar een map dan heb ik het niet.

Dit is zo met alle mp 3 bestanden ook zelfs met mp3 bestanden die in een mapje staan die een afbeelding hebben van de cd zelf maar sleep ik ze uit die map en zet ik ze op bureaublad dan veranderd de afbeelding in een lp zie eerste foto.
    Ik zie op mijn bureaublad nogthans nergens iets verwijzen dat die foto daarin zet.
    Waar kan ik dat kleine bestand foto vinden om zo van de pc te verwijderen?
    Mvg,

Dit kun je m.i. achterhalen door de configuratie-instellingen na te kijken.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Onder opties is er bij mediabibliotheek de mogelijkheid om "aanvullende gegevens van internet downloden" uit te vinken.
      Dit zou je probleem op kunnen lossen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Giant Bekijk Berichten
        Onder opties is er bij mediabibliotheek de mogelijkheid om "aanvullende gegevens van internet downloden" uit te vinken.
        Dit zou je probleem op kunnen lossen.
        Is gebeurd maar afbeelding blijf als ik de mp3 op mijn bureaublad plaats.

Comment

Ik begrijp iets niet....

Gaat het nu over je icon op je bureaublad of de icoons in je mediaplayer?
          Want de icoon op je bureaublad, moet de icoon zijn van de standaard mediaplayer (en niet de song).
          Last edited by Emphyrio; 16-10-14, 22:38.
          Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
          E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Het betreft de afbeelding in de standaard mediaplayer die veranderd. Zie bovenstaande afbeeldingen als voorbeeld.

Comment

Misschien kan je deze richtlijnen eens uitproberen: http://superuser.com/questions/12858...edia-player-12

Het zou helpen als we wisten welke WMP (en OS) je hebt.

Comment

Ik ga met de desktop naar mijn verkoper gaan moet hij maar windows 8.1 opnieuw installeren want het lukt niet heb al van alles geprobeerd. Ga ze ook vragen als ze me alles willen voordoen om alles opnieuw te installeren zodat ialls ik nog iets heb ik me zelf kan redden zonder andere personen altijd alles te vragen. Als ik in mp3 tag een foto toevoeg dan heeft het icoon die foto. Het is de foto die in het geopende mp3 bestand zit die ik eruit wil. Toch bedankt voor de hulp.

Comment

Nu heb je me iets aangedaan ik heb dat gedownload en er is ne hoop malware op de pc gedetecteerd na het downloaden van die mp3tag

Comment

Die richtlijnen heb ik gedaan Use MP3tag (freeware) to remove the album art. heb mp3tag gedownload meteen melding van malware door mijn scanner en zeker 4 programma's op de desktop daar gaat mijn schone installatie van windows. Click image for larger version

Name:	IMG_0773.jpg
Views:	1
Size:	432,0 KB
ID:	1067971

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deejay117 Bekijk Berichten
                      Nu heb je me iets aangedaan ik heb dat gedownload en er is ne hoop malware op de pc gedetecteerd na het downloaden van die mp3tag
                      Ik heb je niets aangedaan, beetje opletten met wat je schrijft aub.
                      Waarschijnlijk heb je iets aangevinkt (meegedownload) wat niet hoefde.
                      Het tool is géén malware.

Zonet zelf Mp3tag v2.65a gedowload, geinstalleerd en gerunt.
                      Waar jij die tools vandaan haalt weet ik niet, maar bij mij zijn ze op mijn hele pc niet te vinden.

Click image for larger version

Name:	Naamloos.png
Views:	1
Size:	32,5 KB
ID:	1067972
                      Last edited by Emphyrio; 05-11-14, 23:27.

Comment

En nu windows doet heel raar.
                        Ik heb deze link gevolgd http://www.mp3tag.de/en/ links staat download mp3tag daarop geklikt en geopent.

Comment

2

down vote

Use MP3tag (freeware) to remove the album art.

Comment

En nu ?

Comment

Ik herhaal nogmaals: Het is hier geen chatforum he, deejay.
                              Lees eerst mijn laatste bericht aub.

Comment

Working...
                              X